ΝΕΑ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟ 2024 by ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΛΑΠΑΝΗΣ on Scribd

 
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 

MEDICULTE

No images
Αρχική ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ) 2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (3η ΘΕΣΗ)
2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (3η ΘΕΣΗ) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΛΑΠΑΝΗΣ   
Πέμπτη, 05 Ιανουάριος 2012 12:56

Η ομάδα εκπαιδευτικής Ρομποτικής του σχολείου με όνομα "NXT Revolution" πήρε την 3η θέση στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.

 

 

Ακολουθεί η απονομή:

 

 

 

 

 

 

 

Ακολουθούν κι άλλα βίντεο από τις πρόβες και τις προπονήσεις των μαθητών:

 

 

 

 

 

O οργανισμός WRO (World Robot Olymbiad) δημιουργήθηκε το 2004 από το Ινστιτούτο Επιστημών και Τεχνολογίας της Κίνας, το Τεχνολογικό Πάρκο της Σιγκαπούρης, το Πόχανγκ Πανεπιστήμιο της Κορέας, το Ινστιτούτο τεχνολογίας της Ιαπωνίας και άλλα περιφερειακά Πανεπιστήμια. Σε συνεργασία με την εταιρεία Lego Education (www.lego.com/education) διοργανώνουν κάθε χρόνο τον Παγκόσμιο Μαθητικό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και τεχνολογίας, με συμμετοχή πολύ μεγάλου αριθμού μαθητών από όλες τις χώρες του κόσμου. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην προηγούμενη -6η- Παγκόσμια Ολυμπιάδα Πληροφορικής που διεξήχθη στη Ν. Κορέα, 6-8 Νοεμβρίου του 2009, έλαβαν μέρος 226 αποστολές, αποτελούμενες από 1000 περίπου άτομα και προερχόμενες από 35 διαφορετικές χώρες. Η Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο είναι μέλος του παγκόσμιου οργανισμού εκπαιδευτικής ρομποτικής WRO, με αντιπρόσωπο τη Διερευνητική Μάθηση A.E. Βασική προϋπόθεση για τη συμμετοχή μιας χώρας στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής είναι η διοργάνωση ενός αντίστοιχου προκριματικού εθνικού διαγωνισμού. Οι νικήτριες ομάδες (μπορεί να είναι και περισσότερες από μία ? εξαρτάται κυρίως από τον αριθμό των συμμετοχών σε εθνικό επίπεδο) αποκτούν δικαίωμα συμμετοχής στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Πληροφορικής. Για το λόγο αυτό, η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία WRO Hellas σε συνεργασία με τη Διερευνητική Μάθηση Α.Ε., τη Π.Ε.Κα.Π. (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής), την IEEE Greek section (student branch) και το W.R.O. (www.wroboto.org) διοργανώνουν τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με χρήση του υλικού Lego Mindstorms NXT-RCX. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί το Σάββατο 15 Μαΐου 2010 στην Αθήνα, με έπαθλο τη συμμετοχή στη 7η Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής, που για το 2010 έχει προγραμματιστεί να φιλοξενηθεί στις Φιλιππίνες και αναμένεται να συμμετάσχουν περισσότερες από 50 χώρες. Στην προηγούμενη Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, αποστολή αποτελούμενη από τρεις ομάδες εκπροσώπησε για πρώτη φορά τη χώρα μας στο διαγωνισμό. Και οι τρείς ομάδες ολοκλήρωσαν με επιτυχία την αποστολή τους. Για την περίοδο 2009 ? 2010 στόχο των διοργανωτών του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής αποτελεί η συγκέντρωση πάνω από 100 συμμετοχών, αριθμός που θα δώσει δικαίωμα συμμετοχής στην 7η Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής σε 10 ομάδες μαθητών.

 

 

Διαδικασία Συμμετοχής στο 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς Εκπαιδευτικής Ρομποτικής μπορούν να συμμετάσχουν μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί απ? όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, οργανωμένοι σε μικρές ομάδες. Ειδικά για την περίπτωση της Α'/θμιας και Β'/θμιας Εκπαίδευσης ορίζονται τρεις διαφορετικές ηλικιακές κατηγορίες. Τα σχολεία που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό, εκπροσωπούνται από μια ομάδα 2 έως 3 μαθητών/τριών και ενός εκπαιδευτικού-προπονητή. Οι ομάδες καλούνται να συνθέσουν μια μηχανική οντότητα και να την κατευθύνουν με τη βοήθεια ενός απλού και εύχρηστου προγραμματιστικού περιβάλλοντος, να κατασκευάσουν δηλαδή και να προγραμματίσουν ένα ρομπότ που θα πρέπει να φέρει εις πέρας μια συγκεκριμένη αποστολή. Η αποστολή είναι γνωστή, προκαθορισμένη από την επιτροπή διοργάνωσης του διαγωνισμού και διαφορετική για κάθε ηλικιακή κατηγορία. Τα υλικά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι διαγωνιζόμενοι για την κατασκευή των ρομπότ πρέπει να προέρχονται από LEGO? MINDSTORMS? RCX ή/και LEGO? MINDSTORMS? Education NXT καθώς και 9648 resource set (έξτρα δομικά στοιχεία LEGO). Οι ομάδες θα πρέπει να έχουν μαζί τους αρκετά συμπληρωματικά δομικά στοιχεία για να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή/και για αντικατάσταση χαλασμένων στοιχείων. Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει τη συναρμολόγηση, δύο αγωνιστικούς γύρους και τον χρόνο συντήρησης ? επιδιόρθωσης του ρομπότ. Περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες σχετικά με τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό και τον κανονισμό που διέπει τη διεξαγωγή του, ο ενδιαφερόμενος αναγνώστης μπορεί να βρει στον επίσημο δικτυακό τόπο του διαγωνισμού, στη διεύθυνση: http://wrohellas.gr/

 

 

Η πρωτοβουλία του σχολείου για συμμετοχή στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής

 

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς (Σεπτέμβρης 2009), στο πλαίσιο του μαθήματος επιλογής της Α? Λυκείου Εφαρμογές Πληροφορικής, συγκροτήθηκε μια ομάδα από τρεις ενθουσιώδης μαθητές που ενδιαφέρονταν να ασχοληθούν με θέματα ρομποτικής. Οι μαθητές της ομάδας ήταν οι: Αυγούλης Ορφέας Βρακίδης Ησαΐας και Βραχνάς Ιωάννης. Το σχολείο δε διέθετε δικό του εξοπλισμό και για την υποστήριξη της πρωτοβουλίας ένας από τους μαθητές καθώς και ο καθηγητής πληροφορικής, έφερνε δικό του εξοπλισμό και λογισμικά στο μάθημα και εκτός μαθήματος σε συναντήσεις που γίνονταν εκτός σχολικού ωραρίου (κυρίως Σάββατο πρωί). Στο πλαίσιο του μαθήματος και μέχρι τα μέσα Δεκέμβρη 2009, η ομάδα των μαθητών αναλάμβανε απλές εργασίες σχετικές με θέματα ρομποτικής, προκειμένου να εξοικειωθούν οι μαθητές με το αντικείμενο και είχαν ήδη πραγματοποιήσει μικρές επιδείξεις σε τέτοιες εργασίες στο μάθημα και στο σύλλογο καθηγητών. Μόλις δημοσιεύτηκε η προκήρυξη για τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και παρουσιάστηκε η αποστολή που έπρεπε η ομάδα του Λυκείου να φέρει σε πέρας, η ομάδα στρώθηκε στη δουλειά προκειμένου να πετύχει την αποστολή και να μπορέσει να συμμετάσχει στο διαγωνισμό. Ίσως να ήταν η πρώτη ομάδα που πέτυχε την ολοκλήρωση της αποστολής στην Ελλάδα (τουλάχιστον από τις εκτιμήσεις των υπευθύνων της WRO Hellas με τους οποίους βρισκόμασταν σε επικοινωνία) και σίγουρα το βίντεο που παρουσιάζει την ολοκλήρωση της αποστολής ήταν το πρώτο που αναρτήθηκε από ομάδα Λυκείου στο youtube και στην επίσημη ιστοσελίδα της WRO Hellas.Η Διεύθυνση του σχολείου καταρχήν και ο σύλλογος καθηγητών του 2ου ΓΕΛ Κω στη συνέχεια ενέκριναν το πρόγραμμα και τη συμμετοχή της ομάδας στο Διαγωνισμό. Η ομάδα δηλώθηκε στο διαγωνισμό το Γενάρη με το όνομα ?NXT Revolution?. Ο ανταγωνισμός πάντως αποδείχθηκε σκληρός καθώς, συμμετείχαν πάνω από 25 ομάδες στην κατηγορία του Λυκείου και στο διαγωνισμό υπεισέρχονται και θέματα συναρμολόγησης του ρομπότ, προσαρμογής σε τυχόν αλλαγές της αποστολής και ταχύτητας στην διεκπεραίωση της αποστολής.

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012 08:14