ΝΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ)

Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ  καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ

 
ΘΕΑΤΡΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ, ΘΕΑΤΗΣ... ΗΘΟΠΟΙΟΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΘΗΝΑ ΜΗΝΑΪΔΗ   
Τρίτη, 18 Σεπτέμβριος 2012 21:41

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 Σχ. Έτος: 2012-13                                                                                             ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ        2ο ΓΕΛ ΚΩ                                                                                                     

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

«ΘΕΑΤΡΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ, ΘΕΑΤΗΣ... ΗΘΟΠΟΙΟΣ»

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΧΟΛΑ

ΠΕ02

2

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΜΑΡΙΝΑ ΚΡΥΟΥ

ΠΕ02

 

2

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A.   ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

Επειδή το θέατρο έχει μεγάλη παιδευτική αξία, σκοπός της έρευνας μας είναι η επαφή και η εξοικείωση των μαθητών με αυτό το είδος της τέχνης, ώστε να αποτελέσει σπουδαίο μέσο μετάδοσης υψηλών αξιών. Τα ερευνητικά ερωτήματα που θα τεθούν είναι τα εξής: Πώς γεννήθηκε το θέατρο και ποια είναι τα είδη του; Πώς γίνεται η ανάγνωση ενός θεατρικού έργου και πώς προσεγγίζεται λογοτεχνικά και αισθητικά; Μπορούμε να αποδώσουμε ως ηθοποιοί ένα ρόλο; Με ποιο τρόπο χτίζεται μια θεατρική παράσταση; Ποια οφέλη αποκομίζω παρακολουθώντας ένα θεατρικό έργο; Μπορεί να γράψει ή να διασκευάσει θέατρο και ο μαθητής;

 

 

 

Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ (κριτήρια επιλογής θέματος, συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα, αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη κ.λ.π., ενδεικτικά μέχρι 300 λέξεις).

Το θέατρο είτε το διαβάζεις είτε το παρακολουθείς συντελεί στην καλύτερη γνώση του κόσμου που σε περιβάλλει και του εαυτού σου. Είναι μία από τις υψηλότερες μορφές τέχνης και μπορεί να γίνει «σύντροφος» της ζωής μας και χρήσιμος τρόπος αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου μας. Επειδή από το σχολείο απουσιάζει η ενασχόληση με την τέχνη, το συγκεκριμένο πρόγραμμα προσδοκά να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να ικανοποιήσει ανάγκες τέτοιου είδους, εφόσον και η ιδιαιτερότητα της νησιωτικής περιοχής το καθιστά «δυσεύρετο».

Συνδέεται άμεσα με το μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, των Αρχαίων Ελληνικών , της Ιστορίας, της Ψυχολογίας και της Πληροφορικής. Αξιοποιείται επίσης και ο χώρος της βιβλιοθήκης του σχολείου μας.

 

Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ  (μέχρι 200 λέξεις)

1. Παρουσίαση του θέματος, του σκοπού και των ερευνητικών ερωτημάτων.

2. Συζήτηση του θέματος και μέσω brainstormingπραγματοποιείται μια πρώτη προσέγγιση από τους μαθητές.

3. Χωρισμός των μαθητών σε υποομάδες.

4. Καθορισμός των ερωτημάτων που θα επεξεργαστεί κάθε ομάδα.

5. Προγραμματισμός ομάδας, χρονοδιάγραμμα, δημιουργία προσωπικού ημερολογίου και φακέλου.

6. Συγκέντρωση και επεξεργασία δεδομένων.

7. Ανάγνωση θεατρικού έργου.

8. Ακρόαση θεατρικού έργου.

9. Δραματοποίηση θεατρικού έργου.

10. Δημιουργία αρχείου για βιντεοπροβολέα.

11. Συνολική παρουσίαση.

12. Αξιολόγηση.

 

 

Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (μέχρι 200 λέξεις)

1. Κατανόηση βασικών εννοιών του θεάτρου.

2. Συνειδητοποίηση ότι το θέατρο συνδέεται με το πολιτισμικό περιβάλλον που το δημιουργεί.

3. Συγκέντρωση εικόνων και φωτογραφιών.

4. Συνέντευξη με ανθρώπους του θεάτρου.

5. Επίσκεψη στο θεατρικό εργαστήρι της πόλης μας.

 

Ε. ΠΟΡΟΙ ? ΥΛΙΚΑ ? ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

1. Φωτογραφικές μηχανές

2. Κάμερες

3. Βιντεοπροβολέας

4. Βιβλίο-θεατρικό έργο

5. DVD από αρχείο της ΕΡΤ

6. Εκπαιδευτική επίσκεψη

 

 

Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

www. culture.gr

www.theatroedu.gr

www.theatro-technis.gr

http://www.theatremuseum.gr/

Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας, τεύχ. Β (σχολικό εγχειρίδιο)

Λεξικό λογοτεχνικών όρων, ΟΕΔΒ, 2008

Λεξικό του Θεάτρου ,Patrice Pavis, εκδόσεις Gutenberg

Στοιχεία θεατρολογίας Α΄ ενιαίου λυκείου, βιβλίο μαθητή, ΟΕΔΒ