ΝΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ)

Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ  καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ

 
Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΩ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΘΗΝΑ ΜΗΝΑΪΔΗ   
Τρίτη, 18 Σεπτέμβριος 2012 21:43

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 Σχ. Έτος: 2012-2013                                                                                               ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ:  2ο ΓΕΛ ΚΩ                                                                                                          

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΩ

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ

ΠΕ05

2

ΟΧΙ

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΠΙΣΙΜΙΣΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

ΠΕ03

 

2

ΟΧΙ

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A.     ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

Να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές στην ιδέα του εθελοντισμού

-ορισμός της ιδέας του εθελοντισμού

-εθελοντικές οργανώσεις της Κω και δράση τους

-θέση/στάση της τοπικής κοινωνίας απέναντι στον εθελοντισμό

-εθελοντισμός και κράτος

 

Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ (κριτήρια επιλογής θέματος, συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα, αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη κ.λ.π., ενδεικτικά μέχρι 300 λέξεις).

 

Ιδιαιτερότητα της εποχής μας: περίοδος οικονομικής κρίσης, έλλειψη κρατικών πόρων, ανάγκη για εθελοντική προσφορά

Σύνδεση με την κοινωνιολογία, πληροφορική, πολιτική και δίκαιο.

 

Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ  (μέχρι 200 λέξεις)

Έρευνα στο Διαδίκτυο

Ερωτηματολόγια

Προβολή οπτικού υλικού

Εκπαιδευτικές Εκδρομές

Επαφή με τις τοπικές αρχές

 

 

Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (μέχρι 200 λέξεις)

Ανάδειξη της σημασίας του εθελοντισμού.

Ενημέρωση των μαθητών για τις εθελοντικές οργανώσεις της Κω

 Ευαισθητοποίηση των μαθητών για τον εθελοντισμό

Δράση των μαθητών και συνεργασία με τοπικούς φορείς της Κω.

 

 

Ε. ΠΟΡΟΙ ? ΥΛΙΚΑ ? ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Χαρτόνια

Μαρκαδόροι

Ηλεκτρονικό Υπολογιστή

Βιντεοπροβολέας

Βιντεοκάμερα

 

 

 

Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Διαδικτυακή έρευνα σε σελίδες εθελοντικών οργανώσεων σε πανελλήνια και τοπική κλίμακα

«Γέφυρα Ελπίδας» Ρέα Ποταμίτη, Εκδόσεις: Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

«365 Τρόποι να αλλάξεις τον κόσμο» MichaelNorton, Εκδόσεις: Οξύ

«Το παν είναι να θέλεις» Απόστολος Δέδας, Εκδόσεις: Κυριακίδη Αφοί

 

 

 

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 20 Σεπτέμβριος 2012 09:51