ΝΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ)

Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ  καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ

 
ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΘΗΝΑ ΜΗΝΑΪΔΗ   
Τρίτη, 18 Σεπτέμβριος 2012 22:01

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 Σχ. Έτος: 2012-2013                                                                                               ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ:  2ο ΓΕΛ ΚΩ                                                                                                          

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΡΑΛΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΠΕ04

2

ΟΧΙ

ΟΧΙ

ΠΙΣΙΜΙΣΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

ΠΕ03

 

2

ΟΧΙ

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A.   ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

Να ενημερωθούν οι μαθητές για τα μεταλλαγμένα φυτά ? ζώα στη φύση

Να διερευνηθεί η χρήση των μεταλλαγμένων στη διατροφή μας, καθώς και να συνδεθούν με τις χημικές ενώσεις των τροφών.

Να εντοπιστούν οι πιθανές θετικές και αρνητικές επιπτώσεις στην καθημερινή μας ζωή από τη χρήση των μεταλλαγμένων.

Να γνωρίσουν οι μαθητές τη Γενετική μηχανική (βιοτεχνολογία)

 

Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ (κριτήρια επιλογής θέματος, συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα, αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη κ.λ.π., ενδεικτικά μέχρι 300 λέξεις).

 

Αλόγιστη χρήση μεταλλαγμένων.

Σύνδεση με τη βιολογία, χημεία.

 

Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ  (μέχρι 200 λέξεις)

Έρευνα στο Διαδίκτυο

Ερωτηματολόγια

Προβολή οπτικού υλικού

Εκπαιδευτικές Εκδρομές

 

 

Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (μέχρι 200 λέξεις)

Ενημέρωση των μαθητών για τα μεταλλαγμένα

Ανάδειξη της αναγκαιότητας της μη χρήσης μεταλλαγμένων ουσιών.

Δράση των μαθητών και επαφή με τοπικές μονάδες παραγωγής τροφίμων.

 

 

 

 

Ε. ΠΟΡΟΙ ? ΥΛΙΚΑ ? ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Χαρτόνια

Μαρκαδόροι

Ηλεκτρονικό Υπολογιστή

Βιντεοπροβολέας

Βιντεοκάμερα

 

 

 

Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Διαδικτυακή έρευνα σε διάφορες ιστοσελίδες.

«Μεταλλαγμένα: το παρελθόν, το παρόν και το άγνωστο μέλλον» Βάσω Κανελλοπούλου, Εκδόσεις:

Ευώνυμος Οικολογική βιβλιοθήκη.

«Γενετικά μεταλλαγμένα» Μπατρίνου Ανθιμία Μ. Εκδόσεις: Ιατρικές Εκδόσεις Π.Χ.Πασχαλίδης