ΝΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ)

Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ  καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ

 
Η Μαρίνα και το Λιμάνι της Κω PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΘΗΝΑ ΜΗΝΑΪΔΗ   
Τρίτη, 18 Σεπτέμβριος 2012 22:02

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 Σχ. Έτος: 2012-2013                                                                                                ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ2ο ΓΕΛ Κω          

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

Η Μαρίνα και το Λιμάνι της Κω

Οικονομική -  Κοινωνική και Περιβαλλοντική σημασία

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

Αντωνοπούλου Σοφία

ΠΕ05

2

ΟΧΙ

ΝΑΙ

Παπανικολάου Φίλιππος

ΠΕ04

 

2

ΝΑΙ

ΝΑΙ

 

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A.   ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

Η γνωριμία των μαθητών με τη Μαρίνα και το Λιμάνι της Κω. Ανάδειξη της περιβαλλοντικής, οικονομικής και κοινωνικής τους διάστασης.

Θα δοθεί έμφαση στην ανάδειξη εννοιών της θαλάσσιας ρύπανσης και της ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής διαχείρισης.

 

 

Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ (κριτήρια επιλογής θέματος, συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα, αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη κ.λ.π., ενδεικτικά μέχρι 300 λέξεις).

Το θέμα έχει έντονη τοπική διάσταση.  Οι μαθητές γνωρίζουν χαρακτηριστικά στοιχεία της  πόλης  που ζουν, ερευνούν την οικονομική, τουριστική και περιβαλλοντική λειτουργία τους, γνωρίζουν για το θαλάσσιο περιβάλλον και τις λειτουργίες του, την ακτοπλοΐα, τη ρύπανση. Ερευνούν και μαθαίνουν για τη κατασκευή της Μαρίνας που είναι στοιχείο της σύγχρονης τοπικής ιστορίας.

Πραγματοποιούν επιτόπου επισκέψεις και μέσα από τη δουλειά πεδίου και τη συνεργασία με τοπικές υπηρεσίες εμπεδώνουν έννοιες βιολογίας, χημείας, οικονομίας, φυσικής.

 

Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ  (μέχρι 200 λέξεις)

Ενημερωτικές εισηγήσεις,

Καταιγισμός ιδεών

Ομαδική εργασία

Εργασία στο πεδίο, παρατηρήσεις, συμπλήρωση ερωτηματολογίου

 

Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (μέχρι 200 λέξεις)

Μελέτη πτυχών της σύγχρονης ιστορίας της Κω.

Δράση μαθητών-επαφή με τους τοπικούς φορείς  που σχετίζονται με τη Μαρίνα και το Λιμάνι της Κω

 

Ε. ΠΟΡΟΙ ? ΥΛΙΚΑ ? ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Υπολογιστής, Βιντεοπροβολέας, δυνατότητα μετακινήσεων

 

Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Διαδικτυακή έρευνα σε σελίδες που αφορούν τα υπο εξέταση αντικείμενα.

Συγγράμματα  της Κω σχετικά με το θέμα του πρότζεκτ.