ΝΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ)

Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ  καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ

 
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΩ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΘΗΝΑ ΜΗΝΑΪΔΗ   
Τρίτη, 18 Σεπτέμβριος 2012 22:16

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 Σχ. Έτος: ?2012 -2013???.......???.                                                                                                ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ          2o ΓΕΛ ΚΩ                                                                              

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

«ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΩ»

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕ03

4

ΟΧΙ

 

ΜΑΡΙΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕ12.01

 

4

ΝΑΙ

Ο.Ε.Π.Ε.Κ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

 

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A.   ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

Η Κως είναι ένα νησί που συνδυάζει την παραδοσιακή με την σύγχρονη κατοικία.. Ποιες οι ανάγκες και ποιες οι απαιτήσεις μια σύγχρονης κατοικίας στην πόλη της Κω? Τι προδιαγραφές οφείλουν να πληρούν  οι στατικές μελέτες στο νησί και ποια η αρχιτεκτονική προσέγγιση των νέων κατασκευών? Τι ρόλο παίζει ο θεσμός της οικογένειας στην διαμόρφωση των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων της  κατοικίας στην παλαιά πόλη της Κω? Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι οι μαθητές να αξιολογήσουν τις τον τρόπο κατασκευής και την αρχιτεκτονική  των κατοικιών στο νησί τους, να γνωρίσουν την πόλη τους μέσα από τον φωτογραφικό φακό, να συγκρίνουν την αρχιτεκτονική των κτιρίων του χτες και του σήμερα και να αξιοποιήσουν της γνώσεις αυτές και σε άλλα μαθήματα.

 

Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ

Πρόκειται για ένα  θέμα το οποίο απασχολεί την τοπική κοινωνία εδώ και αρκετά χρόνια και αναμένεται οι μαθητές να ασχοληθούν με ενδιαφέρον. Συνδέεται άμεσα με την ειδικότητα των αρχιτεκτόνων, των πολιτικών μηχανικών, τη φυσική, την πληροφορική, την κοινωνιολογία. Αναμένεται οι μαθητές να κατακτήσουν βασικές γνώσεις σε θέματα των ανωτέρω αντικειμένων καθώς και να δουν μαζί με τους καθηγητές τους την αρχιτεκτονική στις κατασκευές του νησιού τους από μια διαφορετική οπτική.

 

 

 

Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ 

  1. Παρουσίαση θέματος, σκοπού και ερευνητικών ερωτημάτων.
  2. Συζήτηση του θέματος και μέσω brainstorming πραγματοποιείται μια πρώτη προσέγγιση από τους μαθητές.
  3. Χωρισμός των μαθητών σε υποομάδες
  4. Καθορισμός των ερωτημάτων που θα επεξεργαστεί η κάθε ομάδα.
  5. Προγραμματισμός ομάδας, χρονοδιάγραμμα, δημιουργία προσωπικού ημερολογίου και φακέλου.
  6. Συγκέντρωση δεδομένων.
  7. Επεξεργασία δεδομένων.
  8. Αναζήτηση τρόπων παρουσίασης της νέας γνώσης.
  9. Συγγραφή της ερευνητικής εργασίας, σύνθεση τεχνήματος
  10. Διαμόρφωση ομαδικού φακέλου.
  11. Δημιουργία αρχείου για βιντεοπροβολέα (π.χ. PowerPoint).
  12. Συνοπτική παρουσίαση.
  13. Αξιολόγηση

 

Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

  1. Καταγραφή των αρχιτεκτονικών διαφορών χτες και σήμερα.
  2. Συγκέντρωση εικόνων, φωτογραφιών, κατοικιών του Δήμου Κω.
  3. Αναγνώριση των σταδίων μιας κατασκευής.
  4. Οργάνωση έκθεσης καλλιτεχνικής δημιουργίας που θα περιλαμβάνει  έργα των μαθητών με θέμα «Σεισμική δραστηριότητα και Σχολική Μονάδα».

 

 

 

 

 

 

 

Ε. ΠΟΡΟΙ ? ΥΛΙΚΑ ? ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Φωτογραφικές μηχανές

Κάμερες

Χαρτόνια

Χρώματα

Βιντεοπροβολέας

DVD από εκπαιδευτική τηλεόραση

Εκπαιδευτικές εκδρομές

 

 

Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

www.oasp.gr

www.tee.gr

http://www.e-civil.gr/

www.michanikos.gr

«Αντισεισμικές κατασκευές από Ο/Σ» Γρ. Πενέλη

«Αρχιτεκτονικές κατασκευές» Απ. Κωνσταντινίδη