ΝΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ)

Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ  καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ

 
Αρχική ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τετάρτη, 06 Απρίλιος 2011 15:52

Η Λειτουργία του σχολείου

ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ 2ου ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΩ

Εισαγωγή

Ύστερα από απόφαση σου συλλόγου καθηγητών, την σύμφωνη γνώμη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και την πληροφόρηση ? ενημέρωση από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.) το σχολικό έτος 2005-2006 δηλαδή από τον Σεπτέμβριο του 2005 το 2ο Ενιαίο Λύκειο Κω λειτουργεί μετατρέποντας τις αίθουσες διδασκαλίας από «αίθουσες μαθητικών τμημάτων» σε «αίθουσες μαθημάτων». Δηλαδή καταργήσαμε την παραδοσιακή έννοια της αίθουσας συγκεκριμένου τμήματος μαθητών και στη θέση της δημιουργήσαμε ειδικά εξοπλισμένες αίθουσες γνωστικών αντικειμένων ή περιοχών (π.χ. αίθουσες φιλολογικών μαθημάτων, αίθουσες μαθηματικών, αίθουσες φυσικών επιστημών, κ.α.).

Σκοπός της αναδιάταξης του σχολικού χώρου

Βασικός σκοπός ? στόχος που επιδιώκεται με αυτή την αναδιάταξη του σχολικού χώρου είναι:

 

Ι. Η αναβάθμιση των διδακτικών πρακτικών στην σχολική τάξη με την χρήση νέων τεχνολογιών, των εποπτικών μέσων διδασκαλίας και των πολλαπλών διδακτικών πηγών, προσαρμοσμένων στις γνωστικές απαιτήσεις κάθε μαθήματος του προγράμματος σπουδών.

 

ΙΙ. Η αναβάθμιση και η ενίσχυση της επιστημονικής γνώσης και αυτονομίας των εκπαιδευτικών στην μαθησιακή και ψυχοπαιδαγωγική διαδικασία της σχολικής τάξης.

 

ΙΙΙ. Η διεύρυνση και η μεγιστοποίηση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος μέσα από την σύνδεση της διδασκαλίας με τις σύγχρονες εξελίξεις στους επιμέρους επιστημονικούς τομείς και τις απαιτήσεις της προετοιμασίας των μαθητών για την έξοδο προς την «κοινωνία της γνώσης», της «δια βίου εκπαίδευσης» και την «ενιαία ευρωπαική αγορά».

Η αναδιάταξη των αιθουσών σε Σχολεία Ωρολόγια Προγράμματα

Ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώθηκε η αναδιάταξη των αιθουσών του σχολείου μας και το ωρολόγιο πρόγραμμα ήταν συνάρτηση της σύνθεσης του συλλόγου διδασκόντων, των αριθμό των αιθουσών κ.λ.π. Με το πρόγραμμα αναδιάταξης δεν ανατράπηκε το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου αλλά οδηγήθηκε όμως κατ? ανάγκη σε τροποποίηση μικρής κλίμακας του ωρολογίου προγράμματος των διδασκόντων.

Η τροποποίηση του ωρολογίου προγράμματος πραγματοποιήθηκε με ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων ενώ η διαμόρφωση και η οργάνωση κάθε ?αίθουσας μαθήματος? πραγματοποιήθηκε με ευθύνη των καθηγητών της αντίστοιχης γνωστικής περιοχής που θα την χρησιμοποιούν.


Επισημαίνεται επίσης η άμεση και συμπληρωματική σχέση της αναδιάταξης της σχολικής μονάδας με το πρόγραμμα των εργαστηρίων (φυσικών επιστημών, τεχνολογίας και πληροφορικής) και της σχολικής βιβλιοθήκης.

Συνεργασία με άλλους Εκπαιδευτικούς φορείς

Είναι σαφές σε θέματα προδιαγραφών της διαδικασίας υλοποίησης συνεργαστήκαμε με τους σχολικούς συμβούλους της περιοχής μας, με το τμήμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Π.Ι., το γραφείο πιστοποίησης και προτυποποίησης του Π.Ι. και μας δόθηκαν οδηγίες και υποδείξεις σχετικά με τις ειδικές ανάγκες και απαιτήσεις οργάνωσης, εξοπλισμού και λειτουργίας των αιθουσών κάθε γνωστικής περιοχής με το κατάλληλο υλικό (εκπαιδευτικό, διδακτικό,..).

 

Παρεμβάσεις

Οι παρεμβάσεις στις επιμέρους αίθουσες κάθε γνωσικής περιοχής αφορούν την παιδαγωγική, λειτουργική και αισθητική αναβάθμισή τους.

Ι. Αισθητική αναβάθμιση της κάθε αίθουσας όπως: χρωματισμός τοίχων, αλλαγή επιφάνειας θρανίων, κλπ.

ΙΙ. Παιδαγωγική αναβάθμιση: Νέα οργάνωση και διαρρύθμιση του χώρου της αίθουσας, ώστε να διευκολύνει την διαπροσωπική επικοινωνία και την συνεργατική διδασκαλία.

ΙΙΙ. Λειτουργική αναβάθμιση της σχολικής αίθουσας που στοχεύει την υποστήριξη της διδασκαλίας με την χρήση πολλαπλών διδακτικών πηγών και περιλαμβάνει εξοπλισμό της αίθουσας με εποπτικά μέσα διδασκαλίας και εκπαιδευτικό υλικό.

IV. Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων και εναλλακτικών μεθόδων διδασκαλίας (μαθητοκεντρική, ομαδοσυνεργατική).

V. Αξιοποίηση των κοινοχρήστων χώρων (διάδρομοι κ.α.) ώστε να αποκτήσουν νέες χρήσεις και να διαμορφωθούν σε εστίες ενδιαφέροντος των μαθητών.

Πιστεύουμε ότι η εφαρμογή της αναδιάταξης του σχολικού χώρου θα συμβάλει στην αναβάθμιση της διδακτικής πράξης, στην βελτίωση των σχέσεων εκπαιδευτικών και μαθητών και στην αναβάθμιση της ποιότητας του εκαπαιδευτικού έργου, ενώ παράλληλα θα βελτιώσει την εικόνα του σχολείου προς τους γονείς και θα ενισχύσει την επιστημονική αυτονομία των εκπαιδευτικών.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΑΛΛΟΙ ΧΩΡΟΙ

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 11 Σεπτέμβριος 2011 17:18