ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ |
Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους. Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή. Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.
|
Περισσότερα... |
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε... |
Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα". Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας. |
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ) |
Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ |
Προγραμματισμός Μαθημάτων Α τάξης |
Συντάχθηκε απο τον/την ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΛΑΠΑΝΗΣ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παρασκευή, 16 Οκτώβριος 2015 09:14 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Προγραμματισμος
ΧΗΜΕΙΑ Α? ΛΥΚΕΙΟΥ
Η διδάσκουσα
Διακίδου Σοφία ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΚΩ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2016 - 2017 ΜΑΘΗΜΑ: ΑΛΓΕΒΡΑ ΤΑΞΗ: Α?ΛΥΚΕΙΟΥ
Υλη Βιολογίας
Εβδομάδα Προγραμματισμός Σελίδες Κεφαλαίου
12 Σεπ - 16 Σεπ Γνωριμία-Εισαγωγή
19 Σεπ - 23 Σεπ Κεφάλαιο 1 5 σελ.
26 Σεπ - 30 Σεπ Κεφάλαιο 1
3 Οκτ - 7 Οκτ Κεφάλαιο 1
10 Οκτ - 14 Οκτ Κεφάλαιο 3 20
17 Οκτ - 21 Οκτ Κεφάλαιο 3
24 Οκτ - 28 Οκτ Κεφάλαιο 3
31 Οκτ - 4 Νοε Κεφάλαιο 3
7 Νοε - 11 Νοε Κεφάλαιο 3
14 Νοε - 18 Νοε Κεφάλαιο 3
21 Νοε - 25 Νοε Κεφάλαιο 3
28 Νοε - 2 Δεκ Κεφάλαιο 3
5 Δεκ - 9 Δεκ Κεφάλαιο 9 22
12 Δεκ - 16 Δεκ Κεφάλαιο 9
19 Δεκ - 23 Δεκ Κεφάλαιο 9
Χριστούγεννα
9 Ιαν - 13 Ιαν Κεφάλαιο 9
16 Ιαν - 20 Ιαν Κεφάλαιο 9
23 Ιαν - 27 Ιαν Κεφάλαιο 9
30 Ιαν - 3 Φεβ Κεφάλαιο 9
6 Φεβ - 10 Φεβ Κεφάλαιο 9
13 Φεβ - 17 Φεβ Κεφάλαιο 12 13
20 Φεβ - 24 Φεβ Κεφάλαιο 12
27 Φεβ - 3 Μαρ Κεφάλαιο 12
6 Μαρ - 10 Μαρ Κεφάλαιο 12
13 Μαρ - 17 Μαρ Κεφάλαιο 12
20 Μαρ - 24 Μαρ Επανάληψη
27 Μαρ - 31 Μαρ Επανάληψη
3 Απρ - 7 Απρ Επανάληψη
Πάσχα
24 Απρ - 28 Απρ Επανάληψη
1 Μαΐ - 5 Μαΐ Επανάληψη
8 Μαΐ - 12 Μαΐ Επανάληψη
Μέρες χωρίς μάθημα:
27, 28 Οκτωβρίου (Πέμπτη, Παρασκευή), 17 Νοεμβρίου (Πέμπτη)
27 Φεβρουαρίου (Δευτέρα), 6, 7 Μαρτίου (Δευτέρα, Τρίτη)
24 Μαρτίου (Παρασκευή) Διακίδου Σοφία
σμός Μαθημάτων Α Τάξης
Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
4
Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
5
6
Επισήμανση:
ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΑΣΑΒΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΛΟΥΜΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΧΑΧΟΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Ι. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Στη διδακτέα ύλη του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας της Α΄ Τάξης του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου περιλαμβάνεται η παρακάτω ύλη από το εγχειρίδιο Αρχαίοι Έλληνες Ιστοριογράφοι (Ξενοφών, Θουκυδίδης) των Κ. Διαλησμά, Α. Δρουκόπουλου, Ε. Κουτρουμπέλη, Γ. Χρυσάφη:
1. Εισαγωγή (ως υλικό αναφοράς με επισήμανση των κύριων σημείων) α) Κεφάλαιο Β΄: Θουκυδίδης Ολόρου Αλιμούσιος (1. Η ζωή του - 2. Το έργο του. Ενδιαφέροντα και ιδέες - Μέθοδος - Η δομή του έργου. Ο χρόνος της σύνθεσής του - Γλώσσα και ύφος). β) Κεφάλαιο Γ΄: Ξενοφών Γρύλλου Ερχιεύς (1. Η ζωή του - 2. Το έργο του. Ενδιαφέροντα και ιδέες).
2. Κείμενα
Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
α) Ξενοφών, Ελληνικά, Βιβλίο Β΄ με βασικό θεματικό πυρήνα: Στρατιωτική υπεροχή και πολιτική κυριαρχία
Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
β) Θουκυδίδης, Βιβλίο Γ΄ με βασικό θεματικό πυρήνα: Ισχύς και δίκαιο, η «ηθική» του πολέμου
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στην Α΄ Τάξη του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου
Τα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα της Α.Ε. γλώσσας διδάσκονται με βάση το κείμενο που επιτρέπει την κατανόηση της λειτουργικής χρήσης τους. Αυτό σημαίνει ότι η αφόρμηση για την εξέταση ενός γραμματικού και συντακτικού φαινομένου δίνεται από το κείμενο. Το φαινόμενο βρίσκεται στο πραγματικό του περιβάλλον, το κείμενο, και δίνει τη δυνατότητα της κατανόησης του ρόλου και της σημασίας του. Ειδικότερα, επιδιώκεται στην Α΄ τάξη του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου η εξοικείωση των μαθητών/τριών με τα φαινόμενα της Γραμματικής και του Συντακτικού, χωρίς επέκταση σε λεπτομέρειες, τα οποία είναι απαραίτητα για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική γνώση της γλώσσας? στη Β΄ και Γ΄ τάξη (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) η γλωσσική κατάρτιση των μαθητών/τριών ολοκληρώνεται με τη μελέτη σε βάθος συνθετότερων γραμματικών και συντακτικών φαινομένων. Ενδεικτικά, προτείνονται τα εξής με τη μορφή επανάληψης: 1. Ουσιαστικά και Επίθετα Α΄, Β΄ κλίσης. Δομή πρότασης. Υποκείμενο ρήματος. Υποκείμενο μετοχής. 2. Ρήματα Α? συζυγίας, Ενεργητική φωνή. Αντωνυμίες. Αντικείμενο ρήματος. Ειδικό ? τελικό απαρέμφατο. 3. Ρήματα Α? συζυγίας, Μέση φωνή. Παραθετικά (ομαλός σχηματισμός). Είδη μετοχής (με έμφαση στις επιθετικές και τις επιρρηματικές). Ακολουθούν γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα, που είτε δεν έχουν διδαχθεί οι μαθητές/τριες στο Γυμνάσιο, είτε χρειάζονται εμπέδωση και εμβάθυνση στο Λύκειο (λαμβάνοντας υπόψη το νέο Ω.Π. Γυμνασίου και τον εξορθολογισμό της ύλης για το γυμνάσιο): Α) Γραμματικά φαινόμενα 1. Φωνηεντόληκτα ουσιαστικά Γ΄ κλίσης (μονόθεμα). 2. Φωνηεντόληκτα ουσιαστικά Γ΄ κλίσης (διπλόθεμα). 3. Υγρόληκτα ουσιαστικά Γ΄ κλίσης (διπλόθεμα). 4. Ανώμαλα ουσιαστικά (π.χ. να?ς, χείρ κ.λπ.). 5. Επίθετα Γ΄ κλίσης (φωνηεντόληκτα, αφωνόληκτα και ενρινόληκτα). Κλίση μετοχών. 6. Ανώμαλα παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων. 7. Αντωνυμίες κτητικές. 8. Κλίση συνηρημένων ρημάτων σε ?άω, -έω και ?όω. Σχηματισμός των άλλων χρόνων. 9. Αόριστος Β΄. 10. Παθητικός Μέλλοντας Α΄ και Παθητικός Αόριστος Α΄. 11. Ρήματα υγρόληκτα και ενρινόληκτα. Σχηματισμός Μέλλοντα και Αορίστου. Σχηματισμός Μέλλοντα των σε ?ίζω ρημάτων.
12. Σχηματισμός συντελικών χρόνων αφωνόληκτων ρημάτων.
Β) Συντακτικά φαινόμενα 1. Κατηγορούμενο. Γενική κατηγορηματική. Επιρρηματικό και προληπτικό κατηγορούμενο. 2. Αντικείμενο άμεσο και έμμεσο. Σύστοιχο αντικείμενο. Κατηγορούμενο του αντικειμένου. 3. Απαρέμφατο έναρθρο και άναρθρο. Απρόσωπη σύνταξη. 4. Μετοχές: κατηγορηματική και επιρρηματική. Συνημμένη και απόλυτη. 5. Β΄ όρος σύγκρισης. 6. Ομοιόπτωτοι - Ετερόπτωτοι ονοματικοί προσδιορισμοί. 7. Επιρρηματικοί προσδιορισμοί (εμπρόθετοι, πλάγιες πτώσεις). 8. Παρατακτική-Υποτακτική σύνδεση. 9. Δευτερεύουσες ονοματικές προτάσεις (Είδος, εκφορά, λειτουργία). 10. Δευτερεύουσες επιρρηματικές προτάσεις (Είδος). 11. Υποθετικοί λόγοι (η διδασκαλία θα περιορισθεί μόνο στον εντοπισμό τους [υπόθεση ? απόδοση]).
ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΑΣΑΒΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΡΥΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΜΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΞΕΠΑΠΑΔΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
12. Σχηματισμός συντελικών χρόνων αφωνόληκτων ρημάτων.
Β) Συντακτικά φαινόμενα 1. Κατηγορούμενο. Γενική κατηγορηματική. Επιρρηματικό και προληπτικό κατηγορούμενο. 2. Αντικείμενο άμεσο και έμμεσο. Σύστοιχο αντικείμενο. Κατηγορούμενο του αντικειμένου. 3. Απαρέμφατο έναρθρο και άναρθρο. Απρόσωπη σύνταξη. 4. Μετοχές: κατηγορηματική και επιρρηματική. Συνημμένη και απόλυτη. 5. Β΄ όρος σύγκρισης. 6. Ομοιόπτωτοι - Ετερόπτωτοι ονοματικοί προσδιορισμοί. 7. Επιρρηματικοί προσδιορισμοί (εμπρόθετοι, πλάγιες πτώσεις). 8. Παρατακτική-Υποτακτική σύνδεση. 9. Δευτερεύουσες ονοματικές προτάσεις (Είδος, εκφορά, λειτουργία). 10. Δευτερεύουσες επιρρηματικές προτάσεις (Είδος). 11. Υποθετικοί λόγοι (η διδασκαλία θα περιορισθεί μόνο στον εντοπισμό τους [υπόθεση ? απόδοση]).
ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Από τις τρεις διδακτικές ενότητες που προβλέπονται στο Πρόγραμμα Σπουδών Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ?Τα φύλα στη λογοτεχνία?, Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ?Παράδοση και μοντερνισμός στη νεοελληνική ποίηση?,
ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΚΡΥΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΧΑΧΟΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Α? ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο Διδάσκων
Πίτσης Βασίλης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ 2016-17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ: Ι. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΓΓΥΣ ΑΝΑΤΟΛΗ: 1. Oι λαοί της Μεσοποταμίας, η Αίγυπτος, σ. 10-30 ΙΙ. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 1. Ελληνική προϊστορία 1.1.Οι Αιγαιακοί πολιτισμοί: ο πολιτισμός του βορειοανατολικού Αιγαίου, ο κυκλαδικός πολιτισμός, ο μινωικός πολιτισμός, σ. 56-64. 1.2. Ο μυκηναϊκός πολιτισμός, σ. 65-74. ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ: ΙΙ.2.1. Ομηρική εποχή (1100-750 π.Χ) Συνοπτική παρουσίαση: H αρχαία Ελλάδα (από το 1100 ως το 323 π.Χ)-εισαγωγικό σημείωμα, σ. 76 Αναλυτική παρουσίαση: Ομηρική εποχή (πρώτη παράγραφος της ενότητας), σ. 76 Συνοπτική παρουσίαση: Οι μετακινήσεις, σ. 77-78, Ο α΄ ελληνικός αποικισμός, σ.78-80 Αναλυτική παρουσίαση: Οικονομική, κοινωνική και πολιτική οργάνωση, σ. 80-82. Συνοπτική παρουσίαση: Ο πολιτισμός, σ. 82-83. 2.2 Αρχαϊκή εποχή (750-480 π.Χ.) Αναλυτική παρουσίαση: Αρχαϊκή εποχή (2 εισαγωγικές παράγραφοι), σ. 84, Η γένεση της Πόλης ?κράτους, σ. 84-85,Η σημασία του θεσμού της πόλης κράτους, σ. 85-86, Η κρίση του ομηρικού κόσμου, σ. 87-88, Η αντιμετώπιση της κρίσης,σ. 88. Συνοπτική παρουσίαση του β΄αποικισμού (8ος -6ος αι.), σ. 88-89. Αναλυτική παρουσίαση των συνεπειών του β΄αποικισμού, σ.89-92.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ: ΙΙ. 2.3. Αναλυτική παρουσίαση: Κλασική εποχή (480-323 π.Χ.) (εισαγωγικό τμήμα), σ. 98, Η συμμαχία της Δήλου-Αθηναϊκή ηγεμονία, σ. 98- 99 Συνοπτική παρουσίαση των γεγονότων μετατροπής της συμμαχίας σε ηγεμονία και της δράσης του Κίμωνα (από: ο Κίμων, σ. 99, έως και τριακοντούτεις σπονδαί, σ. 100). Αναλυτική παρουσίαση: Αθηναϊκή ηγεμονία, σ. 100 (μία παράγραφος) Αναλυτική παρουσίαση: Η εποχή του Περικλή, σ.100-103 Συνοπτική παρουσίαση: Ο Πελοποννησιακός πόλεμος, σ. 103-104 Αναλυτική παρουσίαση: η πρώτη και τελευταία παράγραφος της υποενότητας Η κρίση της πόλης κράτους, συνοπτική παρουσίαση: οι ενδιάμεσοι παράγραφοι σ. 104-105. Αναλυτική παρουσίαση: Η πανελλήνια ιδέα, σ. 105-6 Συνοπτική παρουσίαση: Ο Φίλιππος Β΄, σ. 106-107 Αναλυτική παρουσίαση: Το Συνέδριο Κορίνθου, σ. 107-108 Συνοπτική παρουσίαση:Το οικουμενικό κράτος του Μεγάλου Αλεξάνδρου, σ. 108-109 Αναλυτική παρουσίαση:Το έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, σ. 109-112 Συνοπτική παρουσίαση: Ο πολιτισμός, σ. 112-114 Με λέξεις- κλειδιά: Αρχιτεκτονική, Πλαστική, ζωγραφική, σ. 114-117. ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ: ΙΙΙ. Συνοπτική παρουσίαση: Ο ελληνιστικός κόσμος, σ. 124, Η διάσπαση του κράτους του Μ. Αλεξάνδρου, σ.124-127. Αναλυτική παρουσίαση: Τα χαρακτηριστικά του ελληνιστικού κόσμου (μέχρι βασίλεια της Ανατολής), σ.127-129. 2.Ο ελληνιστικός πολιτισμός. Αναλυτική παρουσίαση: Η γλώσσα, σ. 142-143, Τα γράμματα (το εισαγωγικό σημείωμα), σ. 144 Συνοπτική παρουσίαση): Οι επιστήμες, σ. 146-148 Με λέξεις-κλειδιά: Οι τέχνες, σ. 148-150 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ:
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ:
ΜΑΡΤΙΟΣ: Συνοπτική παρουσίαση: Η επέκταση των συνόρων, σ. 211-212 Αναλυτική παρουσίαση: Ο πολιτισμός την εποχή του Αυγούστου σ, 212-213 (μέχρι και «χρυσός αιώνας του Αυγούστου»). Συνοπτική παρουσίαση: Οι διάδοχοι του Αυγούστου (14-193 μ.Χ.), σ. 214-219, εκτός από τα ακόλουθα που θα διδαχθούν αναλυτικά: Αναλυτική παρουσίαση, από το διάταγμα Καρακάλλα και τη σημασία του, σ. 215, μέχρι και τους νομοδιδασκάλους, σ.216. Με λέξεις-κλειδιά: Η ρωμαϊκή τέχνη, σ. 222-226. VI. Αναλυτική παρουσίαση: Η κρίση του αυτοκρατορικού θεσμού, σ.228-229, Η οικονομική κρίση, σ. 229-230, Η κοινωνική κρίση, σ. 230-231. Συνοπτική παρουσίαση: Οι βαρβαρικές επιδρομές, σ. 231-2. ΑΠΡΙΛΙΟΣ: VII. 1. H ύστερη αρχαιότητα (4ος - 6ος αι. μ.Χ.) Συνοπτική παρουσίαση: Ο Διοκλητιανός και η αναδιοργάνωση της αυτοκρατορίας, σ. 236-238 Αναλυτική παρουσίαση: Μ. Κωνσταντίνος: Εκχριστιανισμός και ισχυροποίηση της ρωμαϊκής Ανατολής, σ. 238-241 Συνοπτική παρουσίαση: Οι θρησκευτικές εξελίξεις, σ. 241-247 Αναλυτική παρουσίαση: Ο εξελληνισμός του Ανατολικού Ρωμαϊκού κράτους, σ. 247-249 Συνοπτική παρουσίαση: Η μεγάλη μετανάστευση των λαών. Το τέλος του Δυτικού Ρωμαϊκού κράτους, σ. 249-254. (Αναλυτική παρουσίαση μόνο η υποενότητα: Το τέλος του Δυτικού Ρωμαϊκού κράτους, σ. 253-254). ΜΑΪΟΣ: VII. 2. H ύστερη αρχαιότητα (4ος - 6ος αι. μ.Χ.) Συνοπτική παρουσίαση: Η ανασύσταση της ρωμαϊκής οικουμένης, σ.256-258 Αναλυτική παρουσίαση: Η ελληνοχριστιανική οικουμένη, σ. 258-260. Οι διδάσκουσες Καρασαββίδου Αικατερίνη Κρύου Μαρίνα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α΄ ΤΑΞΗ Μηναΐδη ΑΘηνά
ΣΕΠΤΕΒΡΙΟΣ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ? ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ? ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΜΑΪΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
ΜΑΪΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗ 2016-2017 Σύμφωνα με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
Α ΛΥΚΕΙΟΥ: Θρησκεία και σύγχρονος άνθρωπος Σεπτέμβριος Θ.Ε. 1η: Άνθρωπος/Πρόσωπο 1.1: Αναζήτηση του Θεού Οκτώβριος 1.2: Αυτογνωσία, 1.3: Επικοινωνία, 1.4: Ήθος Νοέμβριος 1.5: Αγιότητα Θ.Ε. 2η: Θρησκευτικότητα 2.1: Πίστη, 2.2: Λατρεία, 2.3: Προσευχή, 2.4: Γιορτή Δεκέμβριος 2.5: Σωτηρία Θ.Ε. 3η: Κοινότητα 3.1: Εκκλησία, 3.2: Ευχαριστία Ιανουάριος 3.3: Ενότητα, 3.4: Ταυτότητα, 3.5: Όρια/νόμος Φεβρουάριος Θ.Ε. 4η: Αξίες 4.1: Ελευθερία, 4.2: Αγάπη, 4.3: Δικαιώματα, 4.4: Ισότητα Μάρτιος 4.5: Ευθύνη Θ.Ε. 5η: Κακό 5.1: Αμαρτία, 5.2: Θάνατος, 5.3: Αδικία Απρίλιος 5.4: Φανατισμός, 5.5: Υποδούλωση/Εξάρτηση Μάιος Επαναλήψεις
H καθηγήτρια Δερμεντζόγλου Κυριακή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΑΞΗ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 15 ως 30 Σεπτεμβρίου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο 2.1.1 2.1.2 2.1.3 2. 1.4 2.2 1 ως 12 Οκτωβρίου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο 4.1.1 4.1.2 4.2.1 4 2.2 4.2.3 4.3.1 4.3.2 4.4 (Α Β) 4.5 13 ως 30 Οκτωβρίου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο 5.4 5.5 5.6 31 Οκτωβρίου ως 13 Νοεμβρίου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο 6.1 6.2 6.3 14 Νοεμβρίου ως 4 Δεκεμβρίου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7ο 7.1 7.6 7.7 7.8 7.9 7.10 5 Δεκεμβρίου ως 22 Δεκεμβρίου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10ο 10.1 10.2 10.3 10.4 10.5 10.6 (Α Β) 9 Ιανουαρίου ως 5 Φεβρουαρίου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11ο 11.1 11.2 11.3 11.4 11.5 6 Φεβρουαρίου ως 5 Μαρτίου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12ο 12.1 12.2 12.3 12.4 12.5 6 Μαρτίου ως 31 Μαρτίου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13ο 13.1 13.2 13.3 13.4 13.5 13.6 1 Απριλίου ως 22 Απριλίου
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 06 Οκτώβριος 2016 08:03 |