ΝΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ)

Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ  καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ

 
Αρχική ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2016 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΛΑΠΑΝΗΣ   
Πέμπτη, 30 Απρίλιος 2015 17:45

ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Κεφάλαιο 1:              § 1.1: Ολόκληρη

                                 § 1.2: Ολόκληρη

                                 § 1.4: Ολόκληρη

Κεφάλαιο 2:              § 2.2: Μόνο ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος

§ 2.4: Ολόκληρη εκτός σελίδων 77, 78 και 79.

                                 § 2.5: Ολόκληρη

§ 2.7: Μόνο σελίδες 89, 90 και 92.

                                 § 2.8: Ολόκληρη

                                 § 2.9: Ολόκληρη

 

Κεφάλαιο 3:              § 3.1: Ολόκληρη

                                 § 3.3: Ολόκληρη

§ 3.4: Μόνο υπεριώδης  και υπέρυθρη ακτινοβολία

 

Κεφάλαιο 4:              § 4.1: Μόνο το πρότυπο του Bohr για το υδρογόνο και επιτρεπόμενες τροχιές και τιμές ενέργειας.

                                 § 4.2: Ολόκληρη

 

 

ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Κεφάλαιο 1:     § 1.2: Ολόκληρη

                        § 1.3: Ολόκληρη

 

Κεφάλαιο 2:   § 2.2: Ολόκληρη

                      § 2.3: Ολόκληρη

                      § 2.4: Ολόκληρη

                      § 2.5: Ολόκληρη

                      § 2.6: Ολόκληρη

                      § 2.7: Ολόκληρη

 

Κεφάλαιο 3:   § 3.2: Ολόκληρη

                      § 3.3: Ολόκληρη

 

Κεφάλαιο 4:   § 4.1: Ολόκληρη

                      § 4.2: Ολόκληρη

                      § 4.3: Ολόκληρη

                      § 4.4: Ολόκληρη

                      § 4.5: Ολόκληρη

                      § 4.6: Ολόκληρη

                      § 4.7: Ολόκληρη

                      § 4.8: Ολόκληρη

                      § 4.9: Ολόκληρη

                      § 4.10: Ολόκληρη

                      § 4.11: Ολόκληρη

                      § 4.12: Ολόκληρη

                      § 4.13: Ολόκληρη

 

 

 

ΧΗΜΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

1.1 Εισαγωγή στην οργανική χημεία (σελ. 9-11)

1.2 Ταξινόμηση οργανικών ενώσεων- ομόλογες σειρές (σελ. 11-15)

1.3 Ονοματολογία άκυκλων οργανικών ενώσεων (σελ. 15-19)

1.4 Ισομέρεια (σελ.19-22)

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

2.2 Νάφθα- Πετροχημικά (σελ. 44)

2.3 Αλκάνια- Μεθάνιο, φυσικό αέριο, βιοαέριο (σελ. 45-50)

εκτόςαπό τις υποενότητες: παρασκευές και γεν. παρασκευές αλκανίων (σελ. 46-47)

2.5 Αλκένια- Αιθένιο ή αιθυλένιο (σελ. 53-59)

εκτόςαπό την υποενότητα προέλευση-παρασκευές (σελ. 53-54)

εκτόςαπό τον πίνακα με τα παραδείγματα πολυμερισμού (σελ. 56)

εκτόςαπό τις βιομηχανικές χρήσεις του αιθυλενίου (σελ. 57)

2.6 Αλκίνια- Αιθίνιο ή ακετυλένιο (σελ. 60-63)

εκτόςαπό την υποενότητα παρασκευές ακετυλενίου (σελ. 60-61)

εκτόςαπό την αντίδραση σχηματισμού του χαλκοακετυλενιδίου (σελ. 63)

εκτόςαπό τον πίνακα με τις συνθέσεις του ακετυλενίου και το παρ. 2.6 (σελ. 63)

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

3.1 Αλκοόλες (σελ. 88-89)

3.2 Κορεσμένες μονοσθενείς αλκοόλες-Αιθανόλη (σελ. 90-94)

εκτός από την υποενότητα παρασκευές (σελ. 90-91)

 

Στην εξεταστέα ύλη περιλαμβάνονται τα λυμένα παραδείγματα και οι ερωτήσεις ? ασκήσεις ? προβλήματα που αντιστοιχούν στις παραπάνω ενότητες.

 

                                                                                               Η διδάσκουσα

 

                                                                                                        Διακίδου Σοφία

 

 

 

ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

Κεφάλαιο 1

Ενότητα 1.2

Κεφάλαιο 2

Ενότητες 2.2 και 2.3

Κεφάλαιο 3

Ενότητες 3.1 , 3.2 ,απο την 3.3 τις σελίδες 93(Αυτότροφοι και ετερότροφοι οργανισμοι), 98, 99(Πορεά της φωτοσύνθεσης) από την παράγραφο 3.4 τις σελίδες107 έως 111 (Παραγωγή ενέργειας από την διάσπαση των υδατανθράκων και Αναερόβια αναπνοή)

 

Κεφάλαιο 4

Ενότητες 4.1 ,4.2 και από την 4.3 μέχρι και βιολογική σημασία της μείωσης σελ 144 -145.


 

Οι διδάσκων

 

Βασίλης Πίτσης

 

 

 

ΑΡΧΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ

       

Από το βιβλίο τωνΣτ. Βιρβιδάκη, Β. Καρασμάνη,Χ. Τουρνά «Αρχές Φιλοσοφίας» Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου Θεωρητική Κατεύθυνση, του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών βιβλίων τα εξής:  

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Ξεκινώντας από την απορία

Ενότητα πρώτη: Η ιδιαιτερότητα της φιλοσοφικής σκέψης.

Ενότητα δεύτερη: Βασικοί στόχοι της φιλοσοφικής δραστηριότητας.

Ενότητα τρίτη: Κλάδοι της φιλοσοφίας και επιστήμες.

Ενότητα τέταρτη: Φιλοσοφία και κοινωνία:

 2. Η χρησιμότητα της φιλοσοφίας.

Ενότητα πέμπτη: Φιλοσοφία και ιστορία.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Κατανοώντας τα πράγματα

Ενότητα δεύτερη: Λέξεις, νόημα και καθολικές έννοιες.

Ενότητα τέταρτη: Λογική και Φιλοσοφία: 1. Λόγος και λογική.

Ενότητα πέμπτη: Αριστοτελική λογική.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Αναζητώντας τη γνώση

Ενότητα πρώτη: Το ερώτημα για τη δυνατότητα της γνώσης:

1. Η σκεπτικιστική πρόκληση ? Διαφορετικά είδη σκεπτικισμού:

 α) Αμφισβήτηση της δυνατότητας γνώσης και επιδίωξη της αταραξίας (αρχαίος σκεπτικισμός), β) Νεότερες μορφές σκεπτικισμού (μόνο η υποενότητα 1: Ακραία μεθοδολογική αμφιβολία: υπάρχει κάτι για το οποίο δεν μπορώ να αμφιβάλλω;).

Ενότητα τρίτη: Θεωρίες για την πηγή της γνώσης.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5:Ανακαλύπτοντας το νου

Ενότητα πρώτη:Εισαγωγή στη Μεταφυσική.

Ενότητα δεύτερη: Νους και σώμα ? Δυϊστικές θεωρίες.

Ενότητα τρίτη: Νους και σώμα ? Μονιστικές θεωρίες.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Αξιολογώντας την πράξη

Ενότητα πρώτη: Αναζήτηση κριτηρίου ηθικής ορθότητας.

Ενότητα δεύτερη: Απορίες και ενστάσεις για τη δυνατότητα ηθικής σκέψης και πράξης.

Ενότητα τρίτη: Η δικαιολόγηση της ηθικής στάσης ζωής.

Ενότητα τέταρτη: Πρακτικές εφαρμογές του ηθικού προβληματισμού.

 

ΝΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΧΑΧΟΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ                                                                       

 

 

 

Αρχές  Κοινωνικών Επιστημών

 

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : §1.2  ,  §   1.3

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 : Α ΜΕΡΟΣ  : §2.1  ,  §   2.2 , § 2.5

                     Β ΜΕΡΟΣ : § 2.1, § 2.2 ,  § 2.3, § 2.4

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : § 3.6  § 3.6.1 § 3.6.2

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 : Β ΜΕΡΟΣ : § 4.2, § 4.3,  § 4.6 , § 4.8, § 4.9.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 : § 5.2 , § 5.3 .

 

 

                                                           ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ

                                                     ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΡΟΔΙΑ 

 

 

 

 

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

 

 Γ.ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

?ΤΟ  ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΤΗΣ  ΦΩΚΙΑΣ, ΑΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

?Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ,  Κ.  ΘΕΟΤΟΚΗΣ

?ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΔΟΞΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ, Κ. ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ

?ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ,  Μ. ΠΟΛΥΔΟΥΡΗ

?ΕΠΙ  ΑΣΠΑΛΑΘΩΝ, Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ

?Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ, Γ ΡΙΤΣΟΣ

?ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΟΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ,  ΝΙΚ. ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ

?ΖΑΒΑΛΗ ΜΑΙΚΩ,  ΣΤΡ. ΜΥΡΙΒΗΛΗΣ

?  ΑΡΓΩ?(ΘΕΛΩ ΓΡΑΜΜΑΤΑ), Γ.ΘΕΟΤΟΚΑΣ

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: σελίδες   7-16,  171,  194-200,  271-272

 

                                                                              ΛΟΥΜΑΝΗ  ΜΑΡΙΑ

                                                                   ΚΡΥΟΥ   ΜΑΡΙΝΑ

                                                                   ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

 

 

 

ΑΛΓΕΒΡΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

Από το βιβλίο «Άλγεβρα» της Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου

των Ανδρεαδάκη, Κατσαργύρη,  Παπασταυρίδη, Πολύζου, Σβέρκου:

 

Κεφάλαιο 2ο

Tην παράγραφο:   2.1  

 

Κεφάλαιο 3ο

Τις παραγράφους:   3.2 (χωρίς την απόδειξη της ταυτότητας 4 ) ,   3.3,   3.4,   3.5.

 

Κεφάλαιο 4ο

Τις παραγράφους:   4.1,   4.2,   4.3

·          Εξαιρείται η απόδειξη του θεωρήματος ακέραιων ριζών σελίδα 141

  • Εξαιρείται η υποπαράγραφος «Προσδιορισμός ρίζας με προσέγγιση» Σελ 145 στην παράγραφο 4.3.

 

Κεφάλαιο 5ο

Τις παραγράφους:   5.1,   5.2,   5.3

  • Εξαιρείται η υποπαράγραφος «Ο νόμος της εκθετικής μεταβολής» Σελ 169 στην παράγραφο 5.1.
  • Εξαιρείται η υποπαράγραφος «Αλλαγή βάσης», καθώς και το σχόλιο Σελ.177 στην παράγραφο 5.2.

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

?  Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις που φέρουν αστερίσκο δεν εξετάζονται.

?  Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα του βιβλίου δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία, ούτε ως ασκήσεις.  Μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.

 

 

 

 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

 

Β.   ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ   ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ  ΣΠΟΥΔΩΝ

1. ΑΡΧΑΙΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:  ΥΠΕΡ ΜΑΝΤΙΘΕΟΥ,  ΛΥΣΙΑΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ:  Ε΄. Τα είδη του αττικού ρητορικού λόγου

                     ΣΤ΄ Τα μέρη του ρητορικού  λόγου

                 Εισαγωγή στον Υπέρ Μαντιθέου λόγο του Λυσία

ΚΕΙΜΕΝΟ:παράγραφοι  :6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,18,19,20, 21

ΣΗΜΕΙΩΣΗ :στην εξεταστέα ύλη συμπεριλαμβάνονται τα γλωσσικά και ερμηνευτικά σχόλια των παραπάνω  παραγράφων

2. ΑΡΧΑΙΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΓΛΩΣΣΑ ( ΘΕΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ):    στην εξεταστέα ύλη συμπεριλαμβάνεται όλη η ύλη της γραμματικής και του συντακτικού των σχολικών εγχειριδίων  εκτός από την ενότητα του Πλαγίου λόγου

 

                                                                    ΛΟΥΜΑΝΗ  ΜΑΡΙΑ

                                                                   ΜΟΣΧΟΥ  ΕΦΗ

                                                                   ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

 

 

 

 

 

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

Από το βιβλίο «Ευκλείδεια Γεωμετρία» της Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου

των Αργυρόπουλου, Βλάμου, Κατσούλη, Μαρκάτη, Σιδέρη:

 

Κεφάλαιο 9ο

Τις παραγράφους:   9.1,  9.2,  9.4,  9.5,  9.7

·         Εξαιρείται η απόδειξη του θεωρήματος ΙΙΙ   της παραγράφου 9.2

 

·         Εξαιρείται η απόδειξη των  θεωρημάτων  Ι και ΙΙ  της παραγράφου 9.4

 

·         Εξαιρείται η απόδειξη του θεωρήματος ΙΙ  της παραγράφου 9.7

 

Κεφάλαιο 10ο

Τις παραγράφους: 10.2,  10.3,  10.4,  10.5

  • Εξαιρούνται οι αποδείξεις των Θεωρημάτων  της παραγράφου 10.3.
  • Εξαιρούνται οι αποδείξεις των τύπων (i), (iii)  της παραγράφου 10.4.
  • Εξαιρούνται οι αποδείξεις των Θεωρημάτων Ι ,ΙΙ   της παραγράφου 10.5.

 

Κεφάλαιο 11ο

Τις παραγράφους:11.1,  11.2,  11.3,  11.4,  11.5,  11.6,  11.7

  • Εξαιρούνται οι αποδείξεις των παραγράφων 11.1 , 11.2 και 11.3
  • Στις παραγράφους    11.4,  11.5,  11.6,  11.7 μόνο τους τύπους

 

 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

?  Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις που φέρουν αστερίσκο δεν εξετάζονται.

?  Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα του βιβλίου δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία, ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.

 

 

 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

 

Α.   ΑΡΧΑΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ----      ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΣΟΦΟΚΛΗΣ

       I.            ΕΙΣΑΓΩΓΗ:Το δράμα μόνο τα είδη του δράματος

                                                              i.      Η τραγωδία

                                                            ii.      Το  αρχαίο   θέατρο

                                                          iii.      Οι συντελεστες  της παράστασης

                                                         iv.      Οι τρεις μεγάλοι τραγικοί μόνο  ο Σοφοκλής

                                                           v.      Αντιγόνη---Μύθος των Λαβδακιδών

ΚΕΙΜΕΝΟ  ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ :  στίχοι 1-99, 280-314, 441-525

ΚΕΙΜΕΝΟ  ΑΠΟ  ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:   στίχοι 100-279,  332-440

ΣΗΜΕΙΩΣΗ :στην εξεταστέα ύλη συμπεριλαμβάνονται τα γλωσσικά και ερμηνευτικά σχόλια των παραπάνω  στίχων

 

                                                                  ΛΟΥΜΑΝΗ  ΜΑΡΙΑ

                                                                   ΠΕΡΕΖΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ

                                                                   ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

 

 

 

 

ΙΣΤΟΡΙΑ

 

 
                                   ΚΕΦ. 1  Ενότητες  2, 5, 6, 7, 8
                                   
                                   ΚΕΦ. 2  Ενότητες  1, 3, 5 στ
 
                                   ΚΕΦ. 3  Ενότητες  1, 2, 7 α,γ,δ,ε
 
                                   ΚΕΦ. 4  Ενότητες   2, 7
 
 
 
 
 
                                                                                                                ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ
                       
                                                                                                                 ΞΕΠΑΠΑΔΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
 
                                                                                                                 ΠΕΡΕΖΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ  

 

 

ΑΓΓΛΙΚΑ

 

SOLUTIONS UPPER INTERMEDIATE

STUDENT?S BOOK

pp. 22-23          Writing a story

p. 27                   Relating to people ? vocabulary

p. 28                   Grammar: question forms

p. 29                   Ageing population ? vocabulary

p. 32                   Grammar: comparison

pp. 34-35          Writing an essay with pros and cons

p. 37                   Politics and protest ? vocabulary

p. 38                   Grammar: probability (present and future)

p. 39                   Religion and politics ? vocabulary

pp. 40-41          Reading: Freedom of speech

p. 42                   Grammar: Future Continuous and Future Perfect

pp. 44-45          Writing a formal letter (letter of protest)

p. 49                   Computing ? vocabulary

p. 50                   Grammar: Passive voice

p. 51                   Designer babies ? vocabulary

pp. 52-53          Reading: Jailbreakers

 

GRAMMAR BUILDER:              

p. 119                3.1 Indirect questions  

                            3.2 Subject / object questions

p. 120                3.3 Comparison

pp. 120-121     Question tags

p. 121                4.1  Talking about possibility

p. 122                4.2. Future Continuous, Future Perfect, Simple and Future             Perfect Continuous

                            4.3 Future forms

p. 123                5.1 Passive ? all forms

 

VOCABULARY BUILDER

p. 137                4.3  Suffixes ?ism and ?ist

WORKBOOK

The exercises related to the above pages and have been taught in class

ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ

ΜΑΡΙΑ  ΚΟΥΤΣΗ

ΑΘΗΝΑ ΦΕΡΑΔΟΥΡΟΥ

 

 

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

 

Από το βιβλίο Έκφραση Έκθεση Γενικού Λυκείου β΄τεύχος:

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ-ΠΕΡΙΛΗΨΗ: (σελ. 240 έως σελ.276)

 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

-Α. Σημειώσεις από γραπτό λόγο, 1.Κρατώ

σημειώσεις κατά παράγραφο.

 

-2. Εργάζομαι σε ευρύτερες (από την παράγραφο) νοηματικές ενότητες και κρατώ σημειώσεις, 3. Από τις σημειώσεις προχωρώ στο διάγραμμα του κειμένου, Β. Σημειώσεις από προφορικό λόγο.

 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

-Α. Περίληψη γραπτού λόγου, Β. Περίληψη προφορικού λόγου.

 

Η ΕΙΔΗΣΗ: (σελ. 13 έως σελ. 68)

Η ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ:

-Το γεγονός και το σχόλιο στην είδηση, Προβολή και διαφοροποίηση της είδησης, Παρεμβολή ξένου σχολίου στην είδηση.

 

-Διαπλοκή του γεγονότος με το σχόλιο στην είδηση, Λεξιλόγιο σχετικά με το σχόλιο και την είδηση, Θέματα για συζήτηση και έκφραση-έκθεση(πληροφόρηση, δημοσιογραφία, τύπος).

 

 

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ:

-Η οργάνωση της είδησης, Η οπτική γωνία του δημοσιογράφου στην είδηση, Ο τίτλος της είδησης, Το σχόλιο πάνω σε μια είδηση, Οργάνωση του λόγου-η χρήση του παραδείγματος.

 

-Συντακτικά στοιχεία στην είδηση, Λεξιλόγιο σχετικά με το χρόνο, Θέματα για συζήτηση και έκφραση-έκθεση (Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας).

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ: (σελ. 71 έως σελ. 135)

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ:

- Βιογραφικό σημείωμα,  Αυτοβιογραφικό σημείωμα  (Σύγκριση ενός αυτοβιογραφικού σημειώματος με ένα βιογραφικό σημείωμα, Το έμμεσο σχόλιο στο αυτοβιογραφικό σημείωμα).

 

- Λεξιλόγιο βιογραφικού σημειώματος, Ο πρακτικός σκοπός ενός (αυτο)βιογραφικού σημειώματος, Ημερολόγιο, Συστατική επιστολή.

 

-Θέματα για συζήτηση και έκφραση-έκθεση (εργασία επιλογή επαγγέλματος).

 

- Θέματα για συζήτηση και έκφραση-έκθεση (χαρακτηρισμός ατόμου, στερεότυπες αντιλήψεις, φυλετικός και κοινωνικός ρατσισμός), Οργάνωση του λόγου με σύγκριση και αντίθεση.

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΚΡΙΤΙΚΗ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ:

 

- Απλή και διαδοχική υπόταξη, Οι αναφορικές προτάσεις (σελ. 175-176-177).

 

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

-Ορισμός, Διαίρεση (σελ. 226 έως και 236).

 

 

 

ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ

ΚΡΥΟΥ ΜΑΡΙΝΑ

ΠΕΡΕΖΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ

 

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

 

Διδάσκουσα: Μηναΐδη Αθηνά

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Κεφάλαιο 2.1. Πρόβλημα ............................................................................................................. 13

2.1.1. Η έννοια του προβλήματος ................................................................................................... 13

2.1.2. Κατηγορίες προβλημάτων ..................................................................................................... 14

 

Κεφάλαιο 2.2. Αλγόριθμοι ............................................................................................................ 19

2.2.1. Ορισμός αλγορίθμου ............................................................................................................. 19

2.2.2. Χαρακτηριστικά αλγορίθμου ................................................................................................ 22

 

2.2.5. Αναπαράσταση αλγορίθμου .................................................................................................. 27

2.2.6. Δεδομένα και αναπαράστασή τους ....................................................................................... 29

2.2.7. Εντολές και δομές αλγορίθμου ............................................................................................. 31

2.2.7.1. Εκχώρηση, Είσοδος και Έξοδος τιμών .................................................................... 32

2.2.7.2. Δομή ακολουθίας ..................................................................................................... 33

2.2.7.3. Δομή επιλογής .......................................................................................................... 34

2.2.7.4. Δομή επανάληψης ..................................................................................................... 38

 

2.2.8. Βασικές αλγοριθμικές λειτουργίες σε δομές δεδομένων ...................................................... 43

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 3. ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

Κεφάλαιο 3.1. Λειτουργικά Συστήματα ...................................................................................... 77

3.1.1. Λογισμικό και Υπολογιστικό Σύστημα ................................................................................. 77

3.1.2. Το Λειτουργικό Σύστημα και οι Αρμοδιότητές του .............................................................. 77

 

3.1.4. Βασικές Εργασίες του Λ.Σ. ................................................................................................... 78

 

3.1.5. Γνωστά Λειτουργικά Συστήματα .......................................................................................... 80

 

 

 Κεφάλαιο 3.3. Δίκτυα .................................................................................................................... 87

3.3.1. Τι είναι ένα Δίκτυο Υπολογιστών ......................................................................................... 87

 

3.3.3.3. Είδη δικτύων βάσει περιοχής που καλύπτουν ........................................................... 89

3.3.4. Τοπολογίες Δικτύων .............................................................................................................. 89

3.3.5. Σύγχρονες υπηρεσίες δικτύων .............................................................................................. 90

 

Κεφάλαιο 3.4. Τεχνητή Νοημοσύνη ............................................................................................. 93

3.4.1. Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη ............................................................................................. 93

 

 

              

 

 

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

 

 

Ενότητες:    4, 7, 9, 10, 30, 31, 32, 33, 35, 36 και 37

 

Οι καθηγητές

 

Σωτήριος Μπάρδας

Ιωσήφ Αβραμίδης

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Α.  :  § 1.1 , § 1.4 , § 1.5

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Β.  :  § 1.6  όλη , § 1.7 όλη , § 1.8 όλη ,  § 1.9 όλη .

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 :        § 2.1 , § 2.2 , § 2.4,  §2.6 .

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 :   § 3.1 , § 3.3 , § 3.4  ,§ 3.5

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 :   § 4.1 , § 4.2: 4.2.1 και 4.2.2

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 :   § 7.1.2, § 7.2.2 ,§ 7.2.3 , §7.2.4.

 

 

                                                                                              ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΡΟΔΙΑ

                                                                                                ΡΑΓΙΕ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

 

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ  ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

 

Από το βιβλίο «Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης» της Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου

 των  Αδαμόπουλου, Βισκαδουράκη, Γαβαλά, Πολύζου, Σβέρκου:

Κεφάλαιο 1ο

Τις παραγράφους:    1.2, 1.3, 1.4, 1.5.

  • Εξαιρείται η απόδειξη των ιδιοτήτων στη σελίδα 17 της παραγράφου 1.2
  • Εξαιρείται η απόδειξη των ιδιοτήτων στις σελίδες 22-23 της παραγράφου 1.3

καθώς και οι εφαρμογές 1 και 2 στις σελίδες 25 -26 της παραγράφου 1.3

  • Εξαιρείται η απόδειξη της συνθήκης παραλληλίας διανυσμάτων στη σελίδα 24 της παραγράφου 1.3
  • Εξαιρείται η εφαρμογή 2 στις σελίδες 35-36 της παραγράφου 1.4
  • Εξαιρείται η απόδειξη της συνθήκης παραλληλίας διανυσμάτων στις σελίδες 36-37 της παραγράφου1.4
  • Εξαιρείται η απόδειξη τύπου της αναλυτικής έκφρασης εσωτερικού γινομένου στη σελίδα 42  της

παραγράφου 1.5

Κεφάλαιο 2ο

Τις παραγράφους:   2.1,  2.2,  2.3.

  • Εξαιρείται η απόδειξη του τύπου του θεωρήματος της γενικής μορφής ευθείας Ax+By+Γ=0

 στη σελίδα 66  της παραγράφου 2.2

  • Εξαιρείται η εφαρμογή 2 στη σελίδα 68 της παραγράφου 2.2
  • Εξαιρείται η απόδειξη του τύπου ?Απόσταση σημείου από ευθεία? της παραγράφου 2.3 στη σελίδα  71.
  • Εξαιρείται η απόδειξη του τύπου ?Υπολογισμός του εμβαδού τριγώνου? της παραγράφου 2.3

στις σελίδες  72-73.

Κεφάλαιο 3ο

Τη παράγραφο:   3.1

  • Εξαιρείται η υποπαράγραφος «Παραμετρικές εξισώσεις κύκλου » στη σελίδα 82 της παραγράφου 3.1.
  • Εξαιρείται η απόδειξη  της γενικής μορφής εξίσωσης κύκλου x2+y2+Ax+By+Γ=0

 στις σελίδες 84-85  της παραγράφου 3.1

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

?  Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις που φέρουν αστερίσκο δεν εξετάζονται.

?  Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα του βιβλίου δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία, ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.

 

 

 

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 18 Απρίλιος 2016 17:50