ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ |
Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους. Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή. Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.
|
Περισσότερα... |
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε... |
Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα". Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας. |
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ) |
Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ |
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2016 |
Συντάχθηκε απο τον/την ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΛΑΠΑΝΗΣ | |||||||||||||||
Πέμπτη, 30 Απρίλιος 2015 17:45 | |||||||||||||||
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣΚεφάλαιο 1: § 1.1: Ολόκληρη § 1.2: Ολόκληρη § 1.4: Ολόκληρη Κεφάλαιο 2: § 2.2: Μόνο ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος § 2.4: Ολόκληρη εκτός σελίδων 77, 78 και 79. § 2.5: Ολόκληρη § 2.7: Μόνο σελίδες 89, 90 και 92. § 2.8: Ολόκληρη § 2.9: Ολόκληρη
Κεφάλαιο 3: § 3.1: Ολόκληρη § 3.3: Ολόκληρη § 3.4: Μόνο υπεριώδης και υπέρυθρη ακτινοβολία
Κεφάλαιο 4: § 4.1: Μόνο το πρότυπο του Bohr για το υδρογόνο και επιτρεπόμενες τροχιές και τιμές ενέργειας. § 4.2: Ολόκληρη
ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣΚεφάλαιο 1: § 1.2: Ολόκληρη § 1.3: Ολόκληρη
Κεφάλαιο 2: § 2.2: Ολόκληρη § 2.3: Ολόκληρη § 2.4: Ολόκληρη § 2.5: Ολόκληρη § 2.6: Ολόκληρη § 2.7: Ολόκληρη
Κεφάλαιο 3: § 3.2: Ολόκληρη § 3.3: Ολόκληρη
Κεφάλαιο 4: § 4.1: Ολόκληρη § 4.2: Ολόκληρη § 4.3: Ολόκληρη § 4.4: Ολόκληρη § 4.5: Ολόκληρη § 4.6: Ολόκληρη § 4.7: Ολόκληρη § 4.8: Ολόκληρη § 4.9: Ολόκληρη § 4.10: Ολόκληρη § 4.11: Ολόκληρη § 4.12: Ολόκληρη § 4.13: Ολόκληρη
ΧΗΜΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1.1 Εισαγωγή στην οργανική χημεία (σελ. 9-11) 1.2 Ταξινόμηση οργανικών ενώσεων- ομόλογες σειρές (σελ. 11-15) 1.3 Ονοματολογία άκυκλων οργανικών ενώσεων (σελ. 15-19) 1.4 Ισομέρεια (σελ.19-22)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 2.2 Νάφθα- Πετροχημικά (σελ. 44) 2.3 Αλκάνια- Μεθάνιο, φυσικό αέριο, βιοαέριο (σελ. 45-50) εκτόςαπό τις υποενότητες: παρασκευές και γεν. παρασκευές αλκανίων (σελ. 46-47) 2.5 Αλκένια- Αιθένιο ή αιθυλένιο (σελ. 53-59) εκτόςαπό την υποενότητα προέλευση-παρασκευές (σελ. 53-54) εκτόςαπό τον πίνακα με τα παραδείγματα πολυμερισμού (σελ. 56) εκτόςαπό τις βιομηχανικές χρήσεις του αιθυλενίου (σελ. 57) 2.6 Αλκίνια- Αιθίνιο ή ακετυλένιο (σελ. 60-63) εκτόςαπό την υποενότητα παρασκευές ακετυλενίου (σελ. 60-61) εκτόςαπό την αντίδραση σχηματισμού του χαλκοακετυλενιδίου (σελ. 63) εκτόςαπό τον πίνακα με τις συνθέσεις του ακετυλενίου και το παρ. 2.6 (σελ. 63)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 3.1 Αλκοόλες (σελ. 88-89) 3.2 Κορεσμένες μονοσθενείς αλκοόλες-Αιθανόλη (σελ. 90-94) εκτός από την υποενότητα παρασκευές (σελ. 90-91)
Στην εξεταστέα ύλη περιλαμβάνονται τα λυμένα παραδείγματα και οι ερωτήσεις ? ασκήσεις ? προβλήματα που αντιστοιχούν στις παραπάνω ενότητες.
Η διδάσκουσα
Διακίδου Σοφία
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Κεφάλαιο 1 Ενότητα 1.2 Κεφάλαιο 2 Ενότητες 2.2 και 2.3 Κεφάλαιο 3 Ενότητες 3.1 , 3.2 ,απο την 3.3 τις σελίδες 93(Αυτότροφοι και ετερότροφοι οργανισμοι), 98, 99(Πορεά της φωτοσύνθεσης) από την παράγραφο 3.4 τις σελίδες107 έως 111 (Παραγωγή ενέργειας από την διάσπαση των υδατανθράκων και Αναερόβια αναπνοή)
Κεφάλαιο 4 Ενότητες 4.1 ,4.2 και από την 4.3 μέχρι και βιολογική σημασία της μείωσης σελ 144 -145.
Οι διδάσκων
Βασίλης Πίτσης
ΑΡΧΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
Από το βιβλίο τωνΣτ. Βιρβιδάκη, Β. Καρασμάνη,Χ. Τουρνά «Αρχές Φιλοσοφίας» Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου Θεωρητική Κατεύθυνση, του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών βιβλίων τα εξής:
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Αρχές Κοινωνικών Επιστημών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : §1.2 , § 1.3
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 : Α ΜΕΡΟΣ : §2.1 , § 2.2 , § 2.5 Β ΜΕΡΟΣ : § 2.1, § 2.2 , § 2.3, § 2.4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : § 3.6 § 3.6.1 § 3.6.2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 : Β ΜΕΡΟΣ : § 4.2, § 4.3, § 4.6 , § 4.8, § 4.9.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 : § 5.2 , § 5.3 .
ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΡΟΔΙΑ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Γ.ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ?ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΦΩΚΙΑΣ, ΑΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ?Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ, Κ. ΘΕΟΤΟΚΗΣ ?ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΔΟΞΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ, Κ. ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ ?ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ, Μ. ΠΟΛΥΔΟΥΡΗ ?ΕΠΙ ΑΣΠΑΛΑΘΩΝ, Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ ?Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ, Γ ΡΙΤΣΟΣ ?ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΟΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ, ΝΙΚ. ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ ?ΖΑΒΑΛΗ ΜΑΙΚΩ, ΣΤΡ. ΜΥΡΙΒΗΛΗΣ ? ΑΡΓΩ?(ΘΕΛΩ ΓΡΑΜΜΑΤΑ), Γ.ΘΕΟΤΟΚΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: σελίδες 7-16, 171, 194-200, 271-272
ΛΟΥΜΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΑΛΓΕΒΡΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣΑπό το βιβλίο «Άλγεβρα» της Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείουτων Ανδρεαδάκη, Κατσαργύρη, Παπασταυρίδη, Πολύζου, Σβέρκου:
Κεφάλαιο 2ο Tην παράγραφο: 2.1
Κεφάλαιο 3ο Τις παραγράφους: 3.2 (χωρίς την απόδειξη της ταυτότητας 4 ) , 3.3, 3.4, 3.5.
Κεφάλαιο 4ο Τις παραγράφους: 4.1, 4.2, 4.3 · Εξαιρείται η απόδειξη του θεωρήματος ακέραιων ριζών σελίδα 141
Κεφάλαιο 5ο Τις παραγράφους: 5.1, 5.2, 5.3
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ? Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις που φέρουν αστερίσκο δεν εξετάζονται. ? Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα του βιβλίου δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία, ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Β. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: ΥΠΕΡ ΜΑΝΤΙΘΕΟΥ, ΛΥΣΙΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Ε΄. Τα είδη του αττικού ρητορικού λόγου ΣΤ΄ Τα μέρη του ρητορικού λόγου Εισαγωγή στον Υπέρ Μαντιθέου λόγο του Λυσία ΚΕΙΜΕΝΟ:παράγραφοι :6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,18,19,20, 21 ΣΗΜΕΙΩΣΗ :στην εξεταστέα ύλη συμπεριλαμβάνονται τα γλωσσικά και ερμηνευτικά σχόλια των παραπάνω παραγράφων 2. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ( ΘΕΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ): στην εξεταστέα ύλη συμπεριλαμβάνεται όλη η ύλη της γραμματικής και του συντακτικού των σχολικών εγχειριδίων εκτός από την ενότητα του Πλαγίου λόγου
ΛΟΥΜΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΣΧΟΥ ΕΦΗ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Από το βιβλίο «Ευκλείδεια Γεωμετρία» της Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου των Αργυρόπουλου, Βλάμου, Κατσούλη, Μαρκάτη, Σιδέρη:
Κεφάλαιο 9ο Τις παραγράφους: 9.1, 9.2, 9.4, 9.5, 9.7 · Εξαιρείται η απόδειξη του θεωρήματος ΙΙΙ της παραγράφου 9.2
· Εξαιρείται η απόδειξη των θεωρημάτων Ι και ΙΙ της παραγράφου 9.4
· Εξαιρείται η απόδειξη του θεωρήματος ΙΙ της παραγράφου 9.7
Κεφάλαιο 10ο Τις παραγράφους: 10.2, 10.3, 10.4, 10.5
Κεφάλαιο 11ο Τις παραγράφους:11.1, 11.2, 11.3, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ? Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις που φέρουν αστερίσκο δεν εξετάζονται. ? Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα του βιβλίου δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία, ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Α. ΑΡΧΑΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ---- ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΣΟΦΟΚΛΗΣ I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ:Το δράμα μόνο τα είδη του δράματος i. Η τραγωδία ii. Το αρχαίο θέατρο iii. Οι συντελεστες της παράστασης iv. Οι τρεις μεγάλοι τραγικοί μόνο ο Σοφοκλής v. Αντιγόνη---Μύθος των Λαβδακιδών ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ : στίχοι 1-99, 280-314, 441-525 ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: στίχοι 100-279, 332-440 ΣΗΜΕΙΩΣΗ :στην εξεταστέα ύλη συμπεριλαμβάνονται τα γλωσσικά και ερμηνευτικά σχόλια των παραπάνω στίχων
ΛΟΥΜΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕΡΕΖΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΚΕΦ. 1 Ενότητες 2, 5, 6, 7, 8
ΚΕΦ. 2 Ενότητες 1, 3, 5 στ
ΚΕΦ. 3 Ενότητες 1, 2, 7 α,γ,δ,ε
ΚΕΦ. 4 Ενότητες 2, 7
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ
ΞΕΠΑΠΑΔΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΠΕΡΕΖΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ
ΑΓΓΛΙΚΑ
SOLUTIONS UPPER INTERMEDIATE STUDENT?S BOOK pp. 22-23 Writing a story p. 27 Relating to people ? vocabulary p. 28 Grammar: question forms p. 29 Ageing population ? vocabulary p. 32 Grammar: comparison pp. 34-35 Writing an essay with pros and cons p. 37 Politics and protest ? vocabulary p. 38 Grammar: probability (present and future) p. 39 Religion and politics ? vocabulary pp. 40-41 Reading: Freedom of speech p. 42 Grammar: Future Continuous and Future Perfect pp. 44-45 Writing a formal letter (letter of protest) p. 49 Computing ? vocabulary p. 50 Grammar: Passive voice p. 51 Designer babies ? vocabulary pp. 52-53 Reading: Jailbreakers
GRAMMAR BUILDER: p. 119 3.1 Indirect questions 3.2 Subject / object questions p. 120 3.3 Comparison pp. 120-121 Question tags p. 121 4.1 Talking about possibility p. 122 4.2. Future Continuous, Future Perfect, Simple and Future Perfect Continuous 4.3 Future forms p. 123 5.1 Passive ? all forms
VOCABULARY BUILDER p. 137 4.3 Suffixes ?ism and ?ist WORKBOOK The exercises related to the above pages and have been taught in class ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΗ ΑΘΗΝΑ ΦΕΡΑΔΟΥΡΟΥ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Από το βιβλίο Έκφραση Έκθεση Γενικού Λυκείου β΄τεύχος:
ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ ΚΡΥΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΠΕΡΕΖΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Διδάσκουσα: Μηναΐδη Αθηνά
ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Κεφάλαιο 2.1. Πρόβλημα ............................................................................................................. 13 2.1.1. Η έννοια του προβλήματος ................................................................................................... 13 2.1.2. Κατηγορίες προβλημάτων ..................................................................................................... 14
Κεφάλαιο 2.2. Αλγόριθμοι ............................................................................................................ 19 2.2.1. Ορισμός αλγορίθμου ............................................................................................................. 19 2.2.2. Χαρακτηριστικά αλγορίθμου ................................................................................................ 22
2.2.5. Αναπαράσταση αλγορίθμου .................................................................................................. 27 2.2.6. Δεδομένα και αναπαράστασή τους ....................................................................................... 29 2.2.7. Εντολές και δομές αλγορίθμου ............................................................................................. 31 2.2.7.1. Εκχώρηση, Είσοδος και Έξοδος τιμών .................................................................... 32 2.2.7.2. Δομή ακολουθίας ..................................................................................................... 33 2.2.7.3. Δομή επιλογής .......................................................................................................... 34 2.2.7.4. Δομή επανάληψης ..................................................................................................... 38
2.2.8. Βασικές αλγοριθμικές λειτουργίες σε δομές δεδομένων ...................................................... 43
ΕΝΟΤΗΤΑ 3. ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Κεφάλαιο 3.1. Λειτουργικά Συστήματα ...................................................................................... 77 3.1.1. Λογισμικό και Υπολογιστικό Σύστημα ................................................................................. 77 3.1.2. Το Λειτουργικό Σύστημα και οι Αρμοδιότητές του .............................................................. 77
3.1.4. Βασικές Εργασίες του Λ.Σ. ................................................................................................... 78
3.1.5. Γνωστά Λειτουργικά Συστήματα .......................................................................................... 80
Κεφάλαιο 3.3. Δίκτυα .................................................................................................................... 87 3.3.1. Τι είναι ένα Δίκτυο Υπολογιστών ......................................................................................... 87
3.3.3.3. Είδη δικτύων βάσει περιοχής που καλύπτουν ........................................................... 89 3.3.4. Τοπολογίες Δικτύων .............................................................................................................. 89 3.3.5. Σύγχρονες υπηρεσίες δικτύων .............................................................................................. 90
Κεφάλαιο 3.4. Τεχνητή Νοημοσύνη ............................................................................................. 93 3.4.1. Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη ............................................................................................. 93
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ενότητες: 4, 7, 9, 10, 30, 31, 32, 33, 35, 36 και 37
Οι καθηγητές
Σωτήριος Μπάρδας Ιωσήφ Αβραμίδης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Α. : § 1.1 , § 1.4 , § 1.5 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Β. : § 1.6 όλη , § 1.7 όλη , § 1.8 όλη , § 1.9 όλη . ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 : § 2.1 , § 2.2 , § 2.4, §2.6 . ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : § 3.1 , § 3.3 , § 3.4 ,§ 3.5 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 : § 4.1 , § 4.2: 4.2.1 και 4.2.2 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 : § 7.1.2, § 7.2.2 ,§ 7.2.3 , §7.2.4.
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΡΟΔΙΑ ΡΑΓΙΕ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Από το βιβλίο «Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης» της Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου των Αδαμόπουλου, Βισκαδουράκη, Γαβαλά, Πολύζου, Σβέρκου: Κεφάλαιο 1ο Τις παραγράφους: 1.2, 1.3, 1.4, 1.5.
καθώς και οι εφαρμογές 1 και 2 στις σελίδες 25 -26 της παραγράφου 1.3
παραγράφου 1.5 Κεφάλαιο 2ο Τις παραγράφους: 2.1, 2.2, 2.3.
στη σελίδα 66 της παραγράφου 2.2
στις σελίδες 72-73. Κεφάλαιο 3ο Τη παράγραφο: 3.1
στις σελίδες 84-85 της παραγράφου 3.1 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ? Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις που φέρουν αστερίσκο δεν εξετάζονται. ? Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα του βιβλίου δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία, ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.
|
|||||||||||||||
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 18 Απρίλιος 2016 17:50 |