ΝΕΑ

ΕΙΔΙΚΟ ΕΞΑΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΛ

Σας ενημερώνουμε ότι το Ειδικό Εξεταστικό Κέντρο  για την προφορική εξέταση των υποψηφίων ΓΕΛ για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2017, έχει ορισθεί το 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΟΔΟΥ (ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ), ΚΟΜΝΗΝΩΝ 1, ΤΗΛ. 2241029653. 

Δείτε εδώ το χάρτη της τοποθεσίας.

 

 
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΤΕΦΑΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ 2017

Δείτε εδώ τα δικαιολογητικά και το πρόγραμμα της πρακτικής δοκιμασίας των υποψηφίων ΤΕΦΑΑ και εδώ τη βαθμολογία στα αντίστοιχα αγωνίσματα. 

 
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΕΦΑΑ 2017

Δείτε εδώ το δελτίο τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ 2017

 
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα109
mod_vvisit_counterΧτές74
mod_vvisit_counterΑυτήν την εβδομάδα1118
mod_vvisit_counterΤην προηγούμενη εβδομάδα1218
mod_vvisit_counterΑυτό το μήνα4283
mod_vvisit_counterΤον προηγούμενο μήνα163965
mod_vvisit_counterΣυνολικά677052

We have: 22 guests online
Η δική σου IP: 10.2.34.21
 , 
Σήμερα: Μαϊ 28, 2017
Αρχική ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (Χλαπάνης Γ. Γκεβεζές Θ.) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΛΑΠΑΝΗΣ   
Παρασκευή, 02 Δεκέμβριος 2011 12:20

Στο σχολείο μας, στο μάθημα της πληροφορικής, ασχολούμαστε με τη ρομποτική.

Η ιδέα της εκπαιδευτικής ρομποτικής στηρίζεται παιδαγωγικά στον S. Papert, θεμελιωτή του “Εποικοδομητισμού” (constructionism): τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν εμπλέκονται σε διαδικασίες σχεδίασης και κατασκευής τεχνουργημάτων (artifacts) που έχουν νόημα για τα ίδια, είτε αυτά είναι κάστρα από άμμο, είτε ρομποτικές κατασκευές και προγράμματα υπολογιστών. Οι κατασκευές αυτές μπορούν να γίνουν στο πλαίσιο της προσπάθειας για την επίλυση ενός προβλήματος-πρόκλησης του διαγωνισμού, οπότε οι μαθητές, υποστηριζόμενοι και ενθαρρυνόμενοι από τους εκπαιδευτικούς-προπονητές τους, πειραματίζονται με ρομποτικές κατασκευές και διερευνούν διάφορες λύσεις για το πρόβλημα που έχουν να αντιμετωπίσουν. Οι δραστηριότητες συνήθως καλύπτουν ποικίλα γνωστικά πεδία, είναι δηλαδή διαθεματικές και μπορούν να ενταχθούν στα σχολικά μαθήματα της τεχνολογίας, των φυσικών επιστημών και της πληροφορικής, τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 

 

Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες που αφορούν τη συμμετοχή του σχολείου στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (εδώ).

 

Δείτε μερικά παραδείγματα:

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012 08:13