ΝΕΑ

Υπ Δηλ. για επικοινωνία με το σχολείο

Παρακαλούνται οι γονείς των μαθητών να συμπληρώσουν την Υπ. Δηλ. που ορίζει ο νόμος για την επικοινωνία του σχολείου με την οικογένεια, για οποιοδήποτε θέμα, αλλά και ειδικά για τις απουσίες τους.

Έχει δοθεί σε όλους τους μαθητές, σήμερα στο σχολείο, σε έντυπη μορφή (στην πίσω σελίδα αναφέρει τομ σχετικό νόμο). Αρκεί να την συμπληρώσει ένας από τους δύο γονείς, ενώ αν είναι διαζευγμένο το ζευγάρι, θα πρέπει να την συμπληρώσει αυτός/ή που έχει την επιμέλεια του παιδιού.

Η Υπ. Δηλ. μπορεί να δοθεί είτε ιδιοχείρως από το γονέα σε κάποιον καθηγητή του σχολείου (ή στη γραμματέα του σχολείου) ή από το μαθητή, αρκεί να έχει γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ, ή μέσω gov ηλεκτρονικά στο 2lykko@sch.gr

Ειδικά για την ηλεκτρονική έκδοση της Υπ. Δηλ. η διεύθυνση είναι: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses

και το κείμενο είναι το εξής:

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3), που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω ότι υπεύθυνος/η για να ενημερώνομαι για τις απουσίες του παιδιού μου είμαι εγώ, ως πατέρας/μητέρα ή/και νόμιμος κηδεμόνας του μαθητή/της μαθήτριας ………………………………………………. της ….. Τάξης του 2ου ΓΕΛ Κω και δέχομαι να ενημερώνομαι για ζητήματα φοίτησης και επιδόσεων, τις απουσίες του παιδιού μου και για ό,τι αφορά τη σχολική κοινότητα, τηλεφωνικά (sms) και ηλεκτρονικά (mail) με τους εξής τρόπους: 1ον με SMS στο κινητό τηλέφωνο με αριθμό ……………….. 2ον με mail στο …………………………………………………. 3ον με ταχυδρομική επιστολή στη διεύθυνση …………………………………………………………………………………………

Δηλώνω ακόμη υπεύθυνα ότι δέχομαι να δοθεί δωρεάν στο παιδί μου λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον τομέα (domain) του σχολείου (@2lykko.gr) που θα χρησιμοποιείται για εκπαιδευτικούς σκοπούς, ασύγχρονες δραστηριότητες μέσω του Google Classroom (Google Apps for Education που έχουν προσφερθεί δωρεάν στο σχολείο), κλπ. Δηλώνω ακόμη υπεύθυνα ότι θα κάνω όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να δημιουργηθεί λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το παιδί μου στο ΠΣΔ (@sch.gr) και πάλι για εκπαιδευτικούς σκοπούς (αν δεν έχει ήδη). Δηλώνω ακόμη υπεύθυνα ότι λαμβάνω γνώση ότι σύμφωνα με τον Εσ. Κανονισμό του σχολείου (2023-2024), οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φεύγουν από το σχολείο πριν σχολάσουν, χωρίς ενημέρωση της Διεύθυνσης και του γονέα και θα τηρείται η νομοθεσία όσον αφορά το κάπνισμα και τη χρήση κινητού από τους μαθητές στο σχολείο και οι μαθητές θα ελέγχονται πειθαρχικά για τα παραπάνω.

Τέλος, δηλώνω υπεύθυνα ότι δέχομαι να μετακινείται το παιδί μου με λεωφορείο σε εκπαιδευτικές επισκέψεις που θα πραγματοποιηθούν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, σύμφωνα με τις αποφάσεις του Συλλόγου Καθηγητών και την ισχύουσα νομοθεσία. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία

 
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 
Αρχική ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (Χλαπάνης Γ. Γκεβεζές Θ.) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΛΑΠΑΝΗΣ   
Παρασκευή, 02 Δεκέμβριος 2011 12:20

Στο σχολείο μας, στο μάθημα της πληροφορικής, ασχολούμαστε με τη ρομποτική.

Η ιδέα της εκπαιδευτικής ρομποτικής στηρίζεται παιδαγωγικά στον S. Papert, θεμελιωτή του ?Εποικοδομητισμού? (constructionism): τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν εμπλέκονται σε διαδικασίες σχεδίασης και κατασκευής τεχνουργημάτων (artifacts) που έχουν νόημα για τα ίδια, είτε αυτά είναι κάστρα από άμμο, είτε ρομποτικές κατασκευές και προγράμματα υπολογιστών. Οι κατασκευές αυτές μπορούν να γίνουν στο πλαίσιο της προσπάθειας για την επίλυση ενός προβλήματος-πρόκλησης του διαγωνισμού, οπότε οι μαθητές, υποστηριζόμενοι και ενθαρρυνόμενοι από τους εκπαιδευτικούς-προπονητές τους, πειραματίζονται με ρομποτικές κατασκευές και διερευνούν διάφορες λύσεις για το πρόβλημα που έχουν να αντιμετωπίσουν. Οι δραστηριότητες συνήθως καλύπτουν ποικίλα γνωστικά πεδία, είναι δηλαδή διαθεματικές και μπορούν να ενταχθούν στα σχολικά μαθήματα της τεχνολογίας, των φυσικών επιστημών και της πληροφορικής, τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 

 

Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες που αφορούν τη συμμετοχή του σχολείου στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (εδώ).

 

Δείτε μερικά παραδείγματα:

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012 08:13