ΝΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ

Οι γονείς των μαθητών του σχολείου θα πρέπει, εντός λίγων ημερών από την έναρξη του νέου σχολικού έτους να συμπληρώσουν την παρακάτω Υπ. Δήλωση και να πιστοποιήσουν το γνήσιο της υπογραφής τους.

Η προτιμότερη διαδικασία είναι μέσω του https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses

και μας τη στέλνουν ηλεκτρονικά στο email του σχολείου (2lykko@sch.gr) με θέμα το τμήμα και το ονοματεπώνυμο του μαθητή.

Εναλλακτικά το γνήσιο της υπογραφής μπορεί να πιστοποιηθεί μέσω  του ΚΕΠ ή αν την υπογράψουν στο σχολείο.

 

Περισσότερα...
 
10 λάθη που κάνουμε, όταν σκεφτόμαστε...

Tο ppt το έφτιαξε η Δρόσου Μαρία (η ψυχολόγος) στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανιχνεύοντας την αιτιότητα".  Έχει θέμα την ελεύθερη βούληση και το ντετερμινισμό μέσα από την προοπτική της Ψυχολογίας.

 
Δημοσίευση Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ (ΓΕΛ)

Δείτε το ΦΕΚ για τα ειδικά μαθήματα εδώ  καθώς και τα νέα τμήματα του νέου Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής εδώ

 
Αρχική ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (Χλαπάνης Γ. Γκεβεζές Θ.) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΛΑΠΑΝΗΣ   
Παρασκευή, 02 Δεκέμβριος 2011 12:20

Στο σχολείο μας, στο μάθημα της πληροφορικής, ασχολούμαστε με τη ρομποτική.

Η ιδέα της εκπαιδευτικής ρομποτικής στηρίζεται παιδαγωγικά στον S. Papert, θεμελιωτή του ?Εποικοδομητισμού? (constructionism): τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν εμπλέκονται σε διαδικασίες σχεδίασης και κατασκευής τεχνουργημάτων (artifacts) που έχουν νόημα για τα ίδια, είτε αυτά είναι κάστρα από άμμο, είτε ρομποτικές κατασκευές και προγράμματα υπολογιστών. Οι κατασκευές αυτές μπορούν να γίνουν στο πλαίσιο της προσπάθειας για την επίλυση ενός προβλήματος-πρόκλησης του διαγωνισμού, οπότε οι μαθητές, υποστηριζόμενοι και ενθαρρυνόμενοι από τους εκπαιδευτικούς-προπονητές τους, πειραματίζονται με ρομποτικές κατασκευές και διερευνούν διάφορες λύσεις για το πρόβλημα που έχουν να αντιμετωπίσουν. Οι δραστηριότητες συνήθως καλύπτουν ποικίλα γνωστικά πεδία, είναι δηλαδή διαθεματικές και μπορούν να ενταχθούν στα σχολικά μαθήματα της τεχνολογίας, των φυσικών επιστημών και της πληροφορικής, τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 

 

Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες που αφορούν τη συμμετοχή του σχολείου στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (εδώ).

 

Δείτε μερικά παραδείγματα:

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012 08:13