ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (Χλαπάνης Γ. Γκεβεζές Θ.) Εκτύπωση
Συντάχθηκε απο τον/την ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΛΑΠΑΝΗΣ   
Παρασκευή, 02 Δεκέμβριος 2011 12:20

Στο σχολείο μας, στο μάθημα της πληροφορικής, ασχολούμαστε με τη ρομποτική.

Η ιδέα της εκπαιδευτικής ρομποτικής στηρίζεται παιδαγωγικά στον S. Papert, θεμελιωτή του ?Εποικοδομητισμού? (constructionism): τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν εμπλέκονται σε διαδικασίες σχεδίασης και κατασκευής τεχνουργημάτων (artifacts) που έχουν νόημα για τα ίδια, είτε αυτά είναι κάστρα από άμμο, είτε ρομποτικές κατασκευές και προγράμματα υπολογιστών. Οι κατασκευές αυτές μπορούν να γίνουν στο πλαίσιο της προσπάθειας για την επίλυση ενός προβλήματος-πρόκλησης του διαγωνισμού, οπότε οι μαθητές, υποστηριζόμενοι και ενθαρρυνόμενοι από τους εκπαιδευτικούς-προπονητές τους, πειραματίζονται με ρομποτικές κατασκευές και διερευνούν διάφορες λύσεις για το πρόβλημα που έχουν να αντιμετωπίσουν. Οι δραστηριότητες συνήθως καλύπτουν ποικίλα γνωστικά πεδία, είναι δηλαδή διαθεματικές και μπορούν να ενταχθούν στα σχολικά μαθήματα της τεχνολογίας, των φυσικών επιστημών και της πληροφορικής, τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 

 

Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες που αφορούν τη συμμετοχή του σχολείου στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (εδώ).

 

Δείτε μερικά παραδείγματα:

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012 08:13